טיטאן מרקד בגובה 50 מטר?!

0 1,009
TITANNNN
So FABULOUS

 

חברת ניקוניקו ומעריץ מסור תחת הכינוי KamoC החליטו ליצור את הטיטאן הענקי בגודל מלא (50 מטרים) ולגרום לו לרקוד.
אל תדאגו, הדבר לא יצר מהומה ושום עובר אורח תמים לא נאכל ו/או קיבל התקף לב (יצור שרירי בגובה 50 מטרים רוקד?!). הטיטאן נוצר עם טכנולוגית AR, ולאלה מכם שלא שמעו על הטכנולוגיה הזאת אני אסביר:
AR בעצם מזהה תמונה כלשהיא (זה יכול להיות כל דבר- מספר בישול ועד פוסטר מלוכלך) ומלביש עליה הולוגרמה תלת מימדית (שנראית רק כאשר מצלמים). משתמשים בטכנולוגיה הזאת באפליקציות שונות וההולוגרמות הן בדרך כלל של מיקו. אז אם אתם רוצים שמיקו תרקוד על דגל ישראל לכבוד יום העצמאות ולהתלהב כמו ישראלי גאה- אתם מוזמנים להוריד את האפליקציה (אני הורדתי את AR Concert with Miku).

בחזרה לסיפור- אז יש לנו הולוגרמה תלת מימדית של טיטאן רוקד והיא עובדת מעולה, אבל מאיפה לעזאזל נשיג משטח או תמונה בגודל גדול מספיק שיאפשר לטיטאן להגיע לגובה של 50 מטרים?! ואיך נוכל לצלם משהו בגובה 50 מטרים?!

TITANNNNNNNN

וכאן מגיע החלק שכולנו פחות אוהבים- העבודה הקשה. KamoC יצר משטח בגודל של 10X10 מטר. בשביל ליצור משהו כזה גדול הוא נאלץ להשתמש במרכז הקיהלתי בעיר שלו. להסביר את הסיבה לאחראי היה החלק הקשה ביותר.
כאשר המשטח נוצר כל מה שעל KamoC לעשות זה לצלם מגובה גבוה מספיק. אבל איך? עם מזל”ט (לאף אחד אין יום הולדת, מזל”ט זה מטוס זעיר ללא טייס) קטן שמחוברת אליו מצלמה. KamoC הטיס את המזל”ט לגובה של 150 מטר (החוק ביפן אוסר להטיס מזלט”ים מעל 250 מטרים) וכל מה שנשאר לנו זה לשבת וליהנות. 

הנה הסרטון לפניכם:

5/5 - (1 vote)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.