דוראמון וקנשין מנפצים את הקופות

0 519

doraemonדוראמון, אותו רובוט עתידני פופולרי – עדיין פופולרי! חכו חכו, זה כן חדשות: בסופ”ש האחרון עלה לאקרנים ביפן Stand By Me Doraemon, הסרט הראשון בסדרה שנעשה כולו באנימציית CGI. הסרט החדש מכר כחצי מיליון כרטיסים וסך הכנסותיו ביפן עומד – נכון לעכשיו – על 9.7 מיליון דולר. עוד לא ברור כמה הרוויח הסרט בסין שם הוא כבר יצא לפני שבועיים.

סקר אינטרנטי אודות הסרט העלה ממצאים מעניינים: 88.4% מצופי הסרט בכו במהלכו. 2 מסקנות אפשר להסיק מכך: או שהסרט ממש עצוב, או  שהיפנים ממה שונאים CGI.

אייקון מנגה אחר שחזר לקולנוע הוא קנשין. רורוני קנשין.
הסמוראי המפורסם של שונאן ג’אמפ חזר לסיבוב נוסף על המסך הגדול לאחר שהסרט הראשון בסדרה היה – למרבה ההפתעה – מאוד טוב. ההצלחה הזו הביאה את המפיקים להחלטה לא שגרתית: שני ההמשך ישוחררו בהפרש של חודש וחצי זה מזה. ולפני שתגידו “אה, הם בטח פיצלו סרט אחד לשניים, כמו שעשו עם ההוביט” אז לא: אורכו של הסרט המקורי הראשון עומד על 135 דקות. אורכו של הסרט השני – והראשון מבין השניים שיוצאים בקיץ הזה – הוא 139 דקות. תצטרכו להתרגל לכך שלא כולם בעסקי השעשועים אוהבים לדפוק את הקהל.

הסיבה היא ככל הנראה סגת קיוטו: מדובר בסגה הארוכה והמפורסמת ביותר מהמנגה הוותיקה של שונן ג’אמפ. סרט אחד לא יספיק לכסות את כל העלילה, אך צוות ההפקה רצה שאנשים יגיעו לסרט ההמשך כשהם עוד זוכרים מה קרה בסרט הקודם. מה הפתרון? מפיקים את שני הסרטים ביחד ומשחררים בהפרשים צמודים! גאוני, לא?
(הוליווד, לתשומת לבכם).

אז כמה עשה “Rurouni Kenshin: Kyoto Inferno”? בסוף השבוע השני שלו במסכים הספיק הסרט לצבור סך הכל 19 מיליון דולר, סכום נאה לכל הדעות. הסרט המקורי הרוויח 65 מיליון מהקרנותיו ברחבי העולם, סכום אליו יגיע Kyoto Inferno בקלי קלות. הסרט השלישי – “Rurouni Kenshin: The Legend Ends” – יעלה לאקרנים ביפן ב-13 בספטמבר (שקט, רשמית זה עדיין קיץ). אנחנו נזכה לראות אותם רק ב-2015.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.