פרוייקט The Forest Where the Wind Returns של מיאזאקי. מזכרת ממי שהיה חלק גדול מהילדות שלנו.

1 859

שלום לכם אוטקואים נכבדים, מה שלומכם? איך עבר הצום?. אז בעודי בולסת כאילו אין מחר בצאת הצום עולה בידי ידיעה חדשה, בקשר לאחד היחיד, הדמות, הסמל, האגדה, האייאו מיאזאקי. (אני כאילו, ממש מעריצה אותו ואתם עומדים לראות זאת בכתבה אז, הכינו את עצמכם).

כולנו גדלנו על הסרטים של מיאזאקי- הטירה הנעה, השכן שלי טוטורו, המסע המופלא ועוד רבים, שעשו את הילדות שלנו מאושרת ושמחה (ובמקרה הרע עם כמה סיוטים). ובעודי רואה את התת רמה שמגישים לילדים של היום, נחמץ ליבי על שהם לא זוכים להינות מהקסם של אותו גאון.

anigif_enhanced-783-1442937761-15

לפני זמן מה, כשכולנו היינו שרויים בעצב עמוק על פרישתו של מיאזאקי (לאחר שהודיע על פרישה וחזר כבר כמה פעמים), ואז הגיחה הודעה מפתיעה- מיאזאקי אמר שהוא מתחיל פרויקט חדש, בשם The Forest Where the Wind Returns.
אני הייתי בטוחה שזה עוד סרט חדש. כולם חשבו ככה, והשמחה הייתה גדולה.

אבל מסתבר שזה לא סרט.
לפני שאתם בוכים את הכינרת מחדש וצמים עוד יום כיפור, הקשיבו לפיסת המידע המרתקת הזו:

The Forest Where the Wind Returns עומד להיות פארק שעשועים!

כן כן, שמעתם נכון!
כולנו יודעים טוב מאוד עד כמה שמיאזאקי אוהב ילדים ואת הטבע. אז הוא החליט לשלב את שניהם וליצור פארק חלומי שבו ילדים יכולים לשחק ולהתרוצץ כאוות נפשם!

עיןנךן
התכנון של הפארק. כבר נראה קסום!

מיאזאקי הודיע שהוא משקיע 300 מיליון ין (כ10 מיליון שקלים) בבניית הפארק שלו. נשמע סכום מפוצץ?
רק כדי שתיכנסו לפרופורציות, עלות מוזיאון גיבלי, פארק הנושא הראשון והמוצלח מאוד של מיאזאקי, הייתה 5 ביליון ין (כ160 מיליון שקלים). אז אל תחשבו שזה הולך להיות כמו גיבלי לנד החלומי.

טוט6
גיבלי לנד החלומית. פנטזיה של צייר מוכשר.

אבל אל תיתנו לזה לבאס אתכם- פארק לא חייב להיות טכנולוגי ומורכב כדי להיות שווה (פףף הדור של היום..) לפעמים דווקא הדברים הפשוטים ביותר הם היפים ביותר.
על פי התכנון, הפארק יהיה 10,000 מטרים רבועים ביער זנדו על אי קומה (באוקינאווה).

זקמגם
יער זנדו. מרגישים את הקסם?

הפארק יכיל ספרייה דו קומתית ומקומות לינה ל30 ילדים (ילדים ברי מזל עד מאוד, עלי לציין). בפארק כולו לא יהיה מתקן מלאכותי אחד, אלא, כמחווה לטבע, כל המתקנים יהיו מבוססים על עצים, סלעים וכל מה שאמא טבע תעניק.
מיאזאקי מקווה להעביר את אהבתו לטבע לדור הבא דרך הפארק הקסום הזה, שבו ילדים יכולים לחוות את הקסם של הטבע ושל מיאזאקי עם כל חמשת החושים שלהם.

עדעגד
הכתבה שהתפרסמה בנוגע לפארק

אני לא יודעת מה איתכם, אבל גם זה נוסף לרשימה הארוכה ממילא שלי של “סיבות לטוס ליפן”. בכל מקרה, הפארק יהיה מוכן בעוד שנתיים. אז יש לכם שנתיים לחסוך לטיסה!

גמר חתימה טובה 🙂 .

5/5 - (1 vote)
1 Comment
  1. aniki says

    וואו עצם העובדה שמיאזאקי משקיע כל כך הרבה זה מדהים בפני עצמו התכונה הכי חזקה של הסרטים שלו תמיד היה העולם שהוא יצר מה שרק הופך את הציפיות שלי מהפארק להיות יותר מדהימות
    אני מתחיל לחסוך ונגיע לשם בעוד 3 שנים מקווה שהעולם שהוא ייצור הפעם יהיה מלא בכישוף שלו

השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.