הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על הסדרה החדשה של KyoAni

0 557

Amagi Brilliant Park

סטודיו Kyoto Animation, או KyoAni, או “הסטודיו הזה שפעם שפך המון כסף על סדרות טובות והיום שופך המון כסף על סדרות בינוניות” – מפיקים סדרה חדשה. הפרויקט המדובר הוא “Amagi Brilliant Park“, במקור סדרת לייט נובל מאת שוֹג’י קאטו. קאטו הוא גם היוצר המקורי של סדרה פופולרית אחרת של הסטודיו, “!Full Metal Panic”.

הסדרה מתוארת כדרמת-סלפסטיק והיא עוקבת אחר דמותו של סאייה קאניה, תלמיד תיכון שמוּזמן לדייט בפארק שעשועים על-ידי תלמידה חדשה בבית ספרו, איסוּזוּ סנטו. בפארק הוא מכיר את לאטיפה, נסיכה (?) שמנהלת את הפארק. קאניה מתבקש להיות המנהל בפועל של הפארק הכושל.

חוץ מגרסת הלייט נובל, אדפטציית מנגה החלה לרוץ לא מזמן במגזין Dragon Age. אבל זה לא באמת מעניין, סתם רציתי למלא את הכתבה. הנה עוד מידע לא כזה מעניין: במאי האנימה הוא יאסוּהירו טאקמוטו, מי שביים את “Lucky Star”, “Hyōka” ו…”Full Metal Panic”. איזה צירוף מקרים (לא). את קאניה ידבב קוֹאוּקי אוּצ’יאמה [Soul מ-“Soul Eater”] בעוד ש-איי קאקוּמה [נינה קליין מ-“Aldnoah.Zero”] תלווה את קולה ל-איסוּזֹו. את לאטיפה הנסיכה תדבב יוּקיוֹ פוּג’י [פאטמה מ-“Patema Inverted“]. הפתיח, “Extra Magic Hours”, יבוצע על-ידי AKINO ו-bless4. את הסיום, “Erementario de Aimashō”, יבצעו BRILLIANT4. 

הסדרה תכיל 13 פרקים. אם היא תצליח, צפו גם לעונה שניה וסרט. למה אין טעם לצפות? עונה שלישית ל-Haruhi.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.