האימה קמה לחיים! מסיבת גופות מקבלת סרט ושדי טוקיו הצגה

0 949

המגזין Weekly Young Jump (גיליון 17) הודיע ביום חמישי שיצא מחזה בהשראת המנגה של סוי אישידה, שדי טוקיו (Tokyo Ghoul). המחזה יצא בטוקיו ובקיוטו. המגזין יפרסם פרטים נוספים בעתיד.

שדי טוקיו היא מנגת אימה מוצלחת שנגמרה השנה. היא קיבלה גרסת אנימה והעונה השנייה יוצאת עכשיו. סדרת מנגה המשך בשם Tokyo Ghoul re יוצאת עכשיו. המנגה מספרת את הסיפור של תלמיד קולג’ בשם קנקי שמתאהב בבחורה בשם ריזה ומרגע זה כל חייו משתנים. הסיפור מתרחש בטוקיו ששורצת שדים אוכלי אדם.
tokyogo

משחק האימה מסיבת גופות (Corpse Party) מקבל עיבוד חדש לסרט לייב אקשין בקיץ. את תפקיד הדמות הראשית (נאומי) מגלמת רינה איקומה (Rina Ikoma). התפקיד הזה מסמן את תחילת דרכה של רינה. (כיף גדול- התפקיד הראשי הראשון שלך הוא ילדה מסכנה בסרט אימה).
בימאי האימה מאסאפומי יאמאדה (Masafumi Yamada) שביים את הסרטים Hitori Kakurenbo Gekijōban ו-Hontō ni Atta Kowai Hanashi יביים גם את הסרט הזה. לאור הסרטים הקודמים שלו שהיו הצלחה (ביפן) הציפיות די גבוהות (למרות שזה לייב אקשיין אז אסור לפתח ציפיות).

הצילומים החלו ב15 למרץ וכבר יש תמונות ואפילו טריילר ראשון לסרט:

*לא לבעלי לב חלש*

 

את האמת- לא התרשמתי יותר מדי. כחובבת אימה מושבעת ציפיתי ליותר, אבל אני מבינה שהסרט מנסה לפנות לקהל רחב יותר של אנשים. נראה מושקע בסך הכל.

CAdLLujU0AA5hYpCAegeLKUsAEiI7aCAgqFIIUkAAgARTCAY4vdHUgAAteWX

 

למי שלא יודע Corpse Party הוא משחק אימה שקיבל גם גרסת אנימה OVA בת 4 פרקים. הסיפור הוא על קבוצת תלמידי תיכון שנכלאים בבית רדוף עם הרבה דם ואיברים כרותים. לאוהבי הז’אנר בלבד.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר הרשמי (אבל אתם לא תבינו כלום כי אתם לא יודעים יפנית).

5/5 - (1 vote)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.