טריילר ראשון לסרט הראשון של העונה הראשונה של הטיטאנים

0 279

אנחנו אוהבים את “Attack on Titan” כמו שהיפנים אוהבים לעשות מהמותג הזה כסף: סדרת המנגה ו-84 סדרות הספין-אוף שלה נחטפות מהמדפים כאילו יש בהן מתכון לחיי נצח (או עוגיות ממש טעימות). אין גם צורך לספר לכם על הצלחתה של סדרת האנימה, אלא אם חייתם במערה בכמה שנים האחרונות. ואם זה המצב, לכו לתפוס קצת שמש – למה אתם גולשים בישראטאקו?

לפני שתעלה העונה השניה – השד יודע מתי – יוצגו בקולנוע שני סרטים של “Attack on Titan” (או “Shingeki no Kyojin”. לא בא לי לפתוח ריב). שני הסרטים הם לקט של סדרת האנימה, סדרה בת שמונה שעות להזכירכם: או שכל סרט הוא בן 4 שעות, או שהסרטים האלה מיותרים כמו נעלי הריצה שלי.

סרט הקולנוע הראשון, “Attack on Titan Part I: Crimson Bow and Arrow”, יוצג בבתי הקולנוע ב-22 בנובמבר. הייתי מת לראות אותו אבל אני עסוק באותו יום (אה, ואני לא גר ביפן). עד אז, אתם יכולים להנות מהטריילר למעלה.

לפי האתר הרשמי, הסרט יכסה את פרקים 1 עד 13 (יש מצב שזו טעות והם התכוונו לפרקים 1 ו-13) והוא יכיל סצנה במחנה האימונים שלא נראתה בסדרת האנימה. עכשיו אני מתרגש.
——————
שני סרטי האנימה הם לא היחידים שמגיעים לקולנוע ומכילים טיטאנים: סרט לייב אקשן (המחולק ל-2) מופק בימים אלה וצפוי להגיע למסכים ב-2015. הייתי מתעלם מקיומו, אבל הבמאי שינג’י היגוּצ’י הוא אחד שיודע מה הוא עושה. גם בגזרת התסריט אין מה לחשוש: יוסקה וואטאנבי כתב את טרילוגית “ילדי המאה ה-20”, את הסרט של “Gatchaman” ושני סרטי “Gantz”. ואם יהיה גרוע, תמיד יהיה על מה לצחוק.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.