מדבבים חדשים מצטרפים לסדרה של מיאזאקי. גורו מיאזאקי.

1 914

ronjaגורו מיאזאקי, הבן של (בדיוק, צביקה מיאזאקי) משיק בקרוב את סדרת האנימה הראשונה שלו – “Ronja the Robber’s Daughter”. הסדרה מבוססת על ספר פנטזיה לילדים מאת הסופרת השוודית אסטריד לינדגרן, והיא תשודר (הסדרה, לא הסופרת) בימי שבת, החל מה-11 באוקטובר ברשת הטורנטים הקרובה לביתכם. שני הפרקים הראשון יעלו באותו יום, אך עוד לפני זה, ב-4 באוקטובר, ישודר ספיישל בן 90 דקות (זה כולל פרסומות, אז בפועל ספיישל בן 60 דקות) שיקרא ‘How Ronja Was Born’. כותרת מאוד מסתורית, מעניין על מה הספיישל?

עלילת הסדרה – אם תהיתם בשלב המאוחר הזה – נסובה סביב רונג’ה, בתו היחידה של מאטיס, צ’יף של שבט שודדים המתגוררים כולם בטירה גדולה ביער (יש כמה דברים שלא מסתדרים לי עם התיאור הזה, אבל נבליג). את הסדרה מפיקים POLYGON PICTURES, מי שעשו לאחרונה את Knights of Sidonia – זה בוודאי מעניק לכם מושג איך הסדרה תיראה. סטודיו ג’יבלי שותפים בהפקה, מה שאומר כי מדובר בסדרת האנימה הראשונה שלהם מזה… אי פעם? תנו לי לחזור אליכם בנוגע לזה.

ולענייננו: כעת נודע מי הקולות שנשמע מאחורי הדמויות: הארוקה שיראישי בת ה-19 [סורה מ-“From Up On Poppy Hill“, סרט של גורו מיאזאקי] היא רונג’ה; טאקאקי סקי [שוטארו מ-Mōryō no Hako] הוא מאטיס; יוקארי נוזאווה [סטו מ-“Tenchi Muyo GPX”] היא לוביס, אמהּ של רונג’ה; אוּמג’י סאסאקי [ביביגה מ-“Arc the Lad”] הוא זקן השבט סקייל-פר. יש עוד איזה 20 מדבבים, עבור כולם זהו תפקיד משמעותי ראשון אז אין טעם למנות אותם.

Rate this post
1 Comment
  1. Onigiri says

    אני ייתן לה צ’אנס .
    מכמה סיבות אני ממש אוהב את ג’יבלי ונשמע מעניין שהם איך שהוא קושרים לאנימה וגם בגלל הבן של הגורו ^_^

השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.