מקדש בקיוטו חוגג את צאת הסרט החדש של מלחמת הכוכבים

0 676

הכוח עומד להיות חזק בקיוטו.

לרגל היציאה של הסרט החדש, שרבים תלו בו את ציפיותיהם (וברי מזל יחידי סגולה *כמוני* ילכו להקרנת הבכורה שלו), הלא הוא מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר (Star Wars: The Force Awakens) מקדש קיומיזו (Kiyomizu) שבקיוטו עומד לחשוף מחיצה חדשה ומיוחדת המציג איורים של הדמויות מהסרט.


פוסטר

המחיצה כמובן עומדת להיות זמנית בלבד, והיא תחליף את המחיצה הקיימת שמראה סכסוך בין שני אלים יפניים: פוג’ין (Fūjin) וראיג’ין (Raijin). המחיצה החדשה תציג את ריי, הדמות הראשית, נלחמת בקילו רן, לוחם סית’. את המחיצה יציר אמן יפני בשם טארו יאממוטו (Taro Yamamoto) – אל תבלבלו אותו עם שחקן או אמן אחר שנושא את אותו השם (טארו השני מת).

fujinraijin-tawaraya

“אני באמת גאה לתאר את המיתולוגיה המודרנית הזו, שמתעלה על דורות”

אומר בהתלהבות יאמאמוטו.

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר, לבורים שלא יודעים, הוא סרט המשך מצופה מאוד של פאנדום המד”ב הכלל-עולמי הזה, ופותח סדרת סרטי “מלחמת הכוכבים” חדשה. הסרט יהיה מנוהל על ידי JJ Abrams (סטאר טרק, סופר 8) ויצא בהקרנת בכורה באנגליה ב14 לדצמבר, בישראל ב17 לדצמבר ובארה”ב ויפן ב18 לדצמבר. (לפחות הקדמנו את יפן במשהו).

עובדה מקסימה: ג’ון וויליאמס בן ה81 שהלחין את הפסקול של כל ששת הסרטים בסדרה, יפיק, יכתוב וילחין גם את הפסקול של סרט זה. ווהו!

 

אז מה דעתכם? הכנתם את הפופקורן? וכמה מראטונים כבר הספקתם לעשות? שתפו בתגובות!

5/5 - (2 votes)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.