משחק מציאות מדומה חדש: וואייפו סימולייטור!

0 873

אח, תשע”ו, שנה חדשה, ואיתה סדרות חדשות ושאר חידושים שגורמים לך לחשוב- איזה זמן נפלא לחיות בו!

אחד הדברים שגורמים לי לחשוב ככה הוא ההתפתחות המדהימה שעשתה הטכנולוגיה. אני מדברת על אוקולוס ריפט- מכשיר חדשני שעומד לצאת בקרוב באופן רשמי. מה הקשר של המכשיר לאנימה? מציאות מדומה.

כן כן, נשמע אדיר, נכון? מריח כמו SAO (לחדשים בתחום), Trinity Seven (למתקדמים יותר), Ghost in the Shell (לנוסטלגים) ומטריקס (לרחבי האופקים שאנימה אינה כל עולמם). כבר עכשיו, לפני יציאתו הרשמית של המכשיר לאוויר העולם, האינטרנט מלא בתגובות על האבטיבוסים, שכבר הספיקו לצאת להם המוןןן משחקים. וכמובן שחלק גדול מהמשחקים האלה קשורים בדרך זו או אחרת לאנימה. (מכשיר אדיר שהוא פשוט חובה- מדברת מניסיון).

אז אוקולוס ריפט זה טוב ויפה אבל אל תחשבו ששאר חברות הענק יעמדו מן הצד-

חברת סוני קומפיוטר אנטרטיינמנט (Sony Computer Entertainment) היפנית לא נשארה חייבת ומתגרה בנו כבר המון זמן על משחק מציאות מדומה משלה. בנדאי נקמו (Bandai Namco) פרסומאית משחקים יפנית ענקית שחררה את הטריילר הראשון למשחק חדש בשם ‘שיעורי קיץ’ ( Summer Lesson), שפותח על ידי TEKKEN Project, בכנס הגיימניג הגדול, Tokyo Game Show , שאירע ב5 לספטמבר (וזה לא שאנחנו לא מעודכנים, היה חג!).

במשחק השחקן (שזה אתה) מלמד את אחת משתי הבחורות יפנית או אנגלית. לא ידוע לנו יותר מדי על המשחק הזה, אבל אנחנו יודעים מספיק בשביל להמתין בקוצר רוח למשחק. (או להמתין בקוצר רוח שתצא גרסה עם גברים…).

אז הנה לכם, הטריילר מיפן:

והנה הטריילר האמריקאי:

זאת דוברת האנגלית ששואפת ללמוד יפנית:

AmericanWaifu 

והנה היפנית המקסימה שמתקשה עם האנגלית שלה:

JapaneseWaifu

משחק הפלייסטיישן VR הזה שנוצר על ידי אותה הקבוצה שיצרה את Tekken, נותן לך את האפשרות להינות מחברתה של תלמידה חמודה שמתקשה בלימודים ממקור ראשון. 

אז נכון, ללמד לא נשמע הכי כיף בעולם, אבל מי היה מסרב ללמד ילדה חמודה פלוס? וכמובן שאנימה לימדה את כולנו מה יכול להתפתח מקשר פשוט של מורה- תלמידה….

 

סוני החלה לפרסם אודות המשחק הזה כבר בשנה שעברה, בכנס הקדם Tokyo Game Show של סוני. האינטראקציה שלך עם הדמות תהיה בעזרת מכשיר הVR שבעזרתו תוכל להניע את ראשך בכדי לענות על שאלותיה של התלמידה, וכמובן להזיז את ראשך כדי לקבל זווית טובה יותר בזמן שהיא קוראת ספר או עושה כל דבר אחר…

נמסר מהחברה שהם מתמקדים בעיקר על תיקשורת ופריצות דרך בטכנולוגית המציאות המדומה החדשה הזו. אנחנו לא בטוחים מה בדיוק יהיה אפשר לעשות במשחק הזה (אתם יודעים, חוץ מללמד שפה…), אבל אל דאגה! גרסת דמו כבר בדרכה אלינו! האם סוף סוף חלומו של כל אוטקו ייתגשם והוא יזכה לחברה וירטואלית? 

ימים יגידו…

Summer-Lesson

5/5 - (1 vote)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.