עונה שלישית לTokyo Ghoul!

0 907

אז אחרי שהאנימה של Tokyo Ghoul (שדי טוקיו בעברית צחה) נגמרה, ואז חזרה, ואז נגמרה ואז קיבלה OVA והבנו שכנראה סיימנו עם זה ושבעוד כמה כנסים כבר לא יהיה זכר לאין ספור הקאנקים שמסתובבים-
נשיא ומנכ”ל Funimation הודיע (או רמז) על עונה שלישית לסדרת האנימה שמבוססת על המנגה של סוי אישידה (שגם היא נגמרה ואז חזרה עם מנגת המשך בשם Tokyo Ghoul RE) ,הלא היא Tokyo Ghoul, שתצא לאוויר ב2016 . 
אז לפני שאתם פותחים שמפנייה/מתחלים לחשוב על בדיחות חדשות נגד המתלהבים שעומדים לפתוח שמפניה/מואסים בסדרה והולכים לראות משהו אחר/הולכים לשירותים (מחק את המיותר) שימו לב שההודעה נמסרה רק על ידי Funimation (שהוא אתר רשמי בפני עצמו), ולא על ידי שום אתר רשמי יפני אחר. 

TG

GameSamba, חברת משחקים סלולרים, ו- Funimation עובדות ביחד על משחק סלולרי חדש המבוסס על Tokyo Ghoul. בהודעה לעיתונות שמכריזה על שיתוף הפעולה גן פוקוגאווה (נשיא Funimation) מזכיר את העונה השלישית:

With Season 2 now finished and Season 3 set for 2016, the anticipation for the mobile game has only grown higher.

ובתרגום: “עם עונה 2 גמורה ועונה 3 קבועה ל2016, הציפייה למשחק הסלולרי רק עולה.”

המשחק הסלולרי עצמו יצא ב2016 בכל העולם באנגלית למכשירי Android וiOS. שתי החברות, ששייכות שתיהן לקבוצת 1200 Media, כבר עבדו ביחד בעבר על משחק מחשב דמוי RPG חינמי שמבוסס על Fairy Tail של הירו מאשימה- שעומד גם לצאת ב2016.

 

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.