בדרך: סרט חדש למאמורו הוסודה!

0 675

bakemonoמאמורו הוסודה הכריז אמש במסיבת עיתונאים כי סרטו הבא, “Bakemono no Ko” [“הילד והחיה”] יגיע למסכי הקולנוע ביפן בחודש יולי הקרוב. הרבה הרבה הרבה יותר מוקדם ממה שחשבתי – בכלל לא ידעתי שהוא עובד על סרט. במידה והחדשות אגב לא אומרות לכם מאומה, מאמורו הוסודה הוא הבמאי מאחורי הסרטים המצליחים (ביקורתית וכלכלית) “THE GIRL WHO LEAPT THROUGH TIME”, “SUMMER WARS” ו-“WOLF’S CHILDREN”. השלושה הם סרטים שאם טרם שמעתם עליהם, עזבו הכול ורוצו לראות. 

אז על מה הסרט? הוסודה סיפר כי מדובר ב-“סיפור אימונים על ילד שהופרד מהוריו ונהיה חניכו של יצור על-טבעי. העלילה תהיה מסורתית עם פן רענן”. ‘Bakemono’ יתרחש לסירוגין בעולם הרוחות וברובע שיבּויה. הוסודה אמר כיצד למרבה ההפתעה לא קיימים יצירות אנימציה רבות שמתרחשות ברובע המפורסם הזה של טוקיו. על סמך העבודות הקודמות של הוסודה, אפשר להיות בטוחים כי שיבויה של הסרט יראה טוב יותר מהמקור. על אף ש-‘Bakemono’ עדיין בהפקה, חברת הפצה צרפתית כבר רכשה את זכויות ההפצה של הסרט מחוץ לאסיה, כי כמו סרטיו הקודמים, גם הסרט הבא יזכה (כנראה) להתעניינות בינלאומית. ומי יודע, מוקדם עוד לדבר על טקס האוסקר של 2016?

את הסרט יפיק הוסודה באמצעות הסטודיו שהוא הקים, Chizu, תחת המפיצה NTV. כרגע לא ברורה המעורבות של סטודיו Madhouse עמו הוסודה היה שותף בכל סרטיו הקודמים, אבל בואו נקווה שהם עדיין בסביבה.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.