בצער רב וביגון קודר אנו נפרדים מנשיא נינטנדו האהוב, סאטורו איוואטה

0 482

הערב נינטנדו פירסמה את אחת ההודעות העצובות ביותר שאנו, מעריציה, אי פעם קיבלנו. סאטורו איוואטה (Satoru Iwata) האכפתי והמסור נפטר, בגיל 55, עקב בעיות בריאותיות שנוצרו מגידול בצינור המרה. אתמול בערב נינטנדו פרסמו הודעה רשמית לציבור:

 “Nintendo Co., Ltd. deeply regrets to announce that President Satoru Iwata passed away on July 11, 2015 due to a bile duct growth.”

55-Year-Old-Nintendo-President-Satoru-Iwata-Dies-of-Health-Issues-3

איוואטה היה אהוב על ידי שחקני נינטנדו בכל מקום. הוא הצטרף לחברה בשנות השמונים והחל לעבוד על משחקים שיצאו בשנות התשעים והפכו להצלחה מסחררת. בין משחקיו המוכרים ביותר ניתן למצוא את: הרפתקאות קירבי, Earthbound, פוקימון, Star Fox, Metroid וכמובן את משחקי האחים מריו. המשחקים שלו עשו היסטוריה בעולם המשחקים ורובם הפכו לאייקונים מפורסמים בז’אנר ואפילו מחוץ לו. 

55-Year-Old-Nintendo-President-Satoru-Iwata-Dies-of-Health-Issues

בשנת 2000 איוואטה הפך לנשיא נינטנדו החמישי. בתקופת כהונתו הוא פיקח על הבנייה של כמה מהקונסולות המפורסמות ביותר של נינטנדו, כמו: הGamecube, הDS וה3DS, הWii והWiiU. הוא פיקח על החברה וניהל אותה כראוי ובנוסף שמר על קשר חזק עם המעריצים.
איוואטה היה ידוע בחוש ההומור שלו ובפתיחות שלו, בנוסף לגאונות הטכנולוגית והניהולית שהוא הפגין בזמן עבודתו. צר לי שהוא לא יוכל להמשיך לייצר משחקים.

55-Year-Old-Nintendo-President-Satoru-Iwata-Dies-of-Health-Issues-5

נוח בשלום, איוואטה. תדע שעשית כל כך הרבה אנשים מאושרים. תודה לך על תרומתך לעולם. לעולם לא נשכח אותך.  

סאטורו איוואטה, 1959-2015.

5/5 - (1 vote)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.