גיבורי העל האמיתיים של ליל כל הקדושים הזה

0 750

שלום לכם קוראים יקרים! מה שלומכם? האם כבר עניתם על הסקר הממש שווה שהכנו לכם? (אם לא לכו ומלאו אותו מיד כאן!) איך חגגתם את האלווין? לא שמתם לב בכלל שזה היה כי מה לכם ולחג נוצרי? אחלה!

בכל מקרה, חגיגות ליל כל הקדושים נחשבות בין הגדולות ביותר ביפן, והחג הוכרז כחג המרוויח ביותר ביפן- 110 ביליון ין(!) (שהם כ350 מיליון שקלים) לאחר שעקף את חג הוולנטיין. עם זאת, חגיגות האלווין ביפן נחשבות גם כסקנדל לא קטן, והשנה שיבויה חוותה זאת על בשרה (אם לעיר יש בשר)- המוני אנשים מחופשים וחוגגים חסמו את צומת שיבויה ויצרו תור ארוך ובלתי נסבל בתחנת הרכבת, כתוצאה מהחגיגה שדי יצאה משליטה. 


hallow-2.png

המשטרה נאבקה למתן את ההמון בהמשך הלילה באמצעות קריאות לרמקול בבקשה מהחוגגים להירגע קצת (כמה יפני מצידם). גבר מובטל בן 25 נעצר באותו לילה לאחר שחסם פעילות משטרתית ואפילו תקף שוטר. 

hallow-1.png

אבל כאן זה לא נגמר, ביום למחרת החגיגות שיבויה נראתה זוועה (משהו כמו תל אביב אחרי יום העצמאות) והרשתות החברתיות התמלאו בתלונות של תושבי המקום על אירועי הלילה שעבר

http://twitter.com/ayuka6223/status/660526097512005632/photo/1

תרגום: “כבר עדיף שלא יהיה האלווין אם זה הורס את העיר ככה”

בעוד שיבויה במצב עגום הופיען לפתע כמה “גיבורי על” חביבים עד מאוד והציעו לעזור בלנקות את הכאוס של היום שאחרי. מספר תושבים- רבים מהם מחופשים לגיבורי על אמריקאיים כמו סופרמן, ספיידרמן, באטמן ועוד – הגיעו כדי לנקות את הבלאגן שהמסיבות השאירו. 

http://twitter.com/YutaShibuya/status/660589372014628865/photo/1

תרגום: “אפילו ילדים מנקים אחרי הלילה. זה גורם לך לחשוב…”

גם תושבים לא מחופשים, מבוגרים וילדים כאחד, עזרו בלאסוף אשפה מהרחוב. 

hallow-3
גיבורים אמיתיים

אני לא יודעת מה אתכם, אבל לדעתי זה מקסים! זה עושה לי חשק להתחפש וללכת לעשות טוב בעולם ^0^ (ואז אני מבינה שאני כבר עושה טוב בעולם בתור כתבת ישראטאקו מהמחשב בבית)
מה דעתכם? שתפו בתגובות

5/5 - (1 vote)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.