הוכרז סרט חדש ל-Ghost in the Shell

0 495

פרויקט ה-OVA החדש “Ghost in the Shell Arise” מסתיים השבוע לאחר שהפרק הרביעי (והאחרון) יעלה ביפן. בו בעת, מוכרז באתר האינטרנט הרשמי כי סרט חדש יעלה למסכים ביפן בשנה הבאה.

*זהירות: כאב ראש לפניך*

“Ghost in the Shell” החלה את דרכה ב-1989 כסדרת מנגה, אך היא מפורסמת יותר בזכות הסרט של מאמורו אושי מ-1995. נאמר על הסרט כי הוא השפיע על טרילוגיית המטריקס ופתח את עולם האנימה לקהל המערבי. סדרת אנימה, “Ghost in the Shell: Stand Alone Complex”, עלתה לשידור ב-2002. ‘SAC’, עונת ההמשך והסרט הנלווה אליהן מתרחשים ביקום אחר מזה של הסרט המקורי, אך ב-2004 חזר מאמורו אושי לביים את “Ghost in the Shell 2: Innocence”, סרט ההמשך לגרסה המקורית שלו. אם המצב לא מבלבל מספיק, יקום שלישי לסדרה נולד בשנה שעברה: “Arise”, אותו פרויקט OVA בן ארבעה פרקים שמסתיים השבוע.

ההכרזה על הסרט החדש מותירה את המעריצים עם שאלה מאוד חשובה: לאיזה עולם הוא ישתייך? רוב הסיכויים כי זהו סרט שקשור בדרך זו או אחרת ל-‘Arise’. אך כמו ש-‘Innocence’ שוחרר בזמן ש-‘SAC’ עוד שודרה, קיימת אפשרות שהפרויקט החדש ישלים טרילוגיה לשני סרטיו של מאמורו אושי (הלוואי, הלוואי, הלוואי). אפשרות שלישית – ופחות ריאלית – היא שהסרט לא קשור לאף אחת מהגרסאות הקודמות, מה שיפתח יקום רביעי (מה זה פה, מארבל?). מה שבטוח: ל-Stand Alone Complex זה לא קשור…

נראה לי.

טוב, יש לי כאב ראש. נעדכן כשיהיו התפתחויות.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.