סיכום זריז של סדרות נויטמינה ב-2015

0 748

genocidal-organNoitamina (כמו “Animation” רק הפוך) הפכה במרוצת השנים לרצועת השידור היוקרתית של עולם האנימה: בכל חמישי לילה מקדיש ערוץ Fuji TV (“וואן פיס”) שעה בה משודרים תכני אנימה איכותיים ובוגרים יותר מההיצע של המתחרים. ככה זה, כשאתה אחד הערוצים הגדולים והפופולריים ביפן – אתה חייב לשדר תכנים שלא פונים רק לאוטאקו הממוצע. רצועת השידור קיימת מאז 2005, ועד 2010 שידרה סדרה אחת כל פעם (וביניהן Nodame Cantabile, Paradise Kiss, Tokyo Magnitude 8.0). מאז 2010 ועד היום, שתי סדרות שבועיות משודרות זו אחר זו, רובן בנות 11 או 22 פרקים, מה שנהיה סימן היכר של הרצועה. בימים אלה מדובר ב-Psycho Pass 2 ו-Shigatsu wa Kimi no Uso. אבל מה יהיה החל מהחודש הבא? אל חשש – נויטמינה הכריזה באירוע מיוחד על הפרויקטים שלה לאורך 2015. כן, עכשיו הרצועה הזו מספיק חזקה ומשפיעה שיש מסיבות עיתונאים לכבודה.

אז מה בקנה?
אנחנו כבר יודעים על הסרט של Psycho Pass שיגיע לקולנוע בינואר 2015, אך מהשבוע יש טריילר שימתיק את ההמתנה (זהירות: אולי ספוילרים, כיוון שהסרט מתרחש אחרי עונה 2 שעדיין משודרת). Shigatsu wa Kimi no Uso תמשיך בינואר את חציה השני, אליה תצטרף (קחו אוויר) Saenai Heroine no sodatekata, עיבוד ללייט נובל שמספר את מעליליהם של חברי קבוצת דוג’ינשי. הסדרה תשודר במשך 11 פרקים. באפריל תעלה Punch Line, סדרה מקורית של סטודיו Mappa (היוצרים של Sakamichi no Apollon ו-Zankyo no Terror, גם הן של הרצועה), אנימה על איזה אחד שהנשמה שלו השתחררה מגופו. זה יותר קומי ממה שזה נשמע, כי הנה הטריילר. יש לציין שבשלב הזה, רצועת השידור תחזור לחצי שעה בלבד. באסה.

בהמשך השנה צפויות לעלות 3 סדרות נוספות, כולן מסקרנות למדי: Kantetsujo no Kabaneri, סדרה של סטודיו Wit (יוצרי Attack on Titan) וטטסורו אראקי (הבמאי של Death Note ו-Attack on Titan) על-פי תסריט מקורי של איצ’ירו אוקוּצ’י (Code Geass). שילוב כזה מוכרח להצליח.

סדרה נוספת היא Subete fa F ni Naru המבוססת על ספר מ-1996, אך מפורסמת גם בזכות דרמת לייב אקשן שעלתה לשידור באוקטובר. העלילה נסובה סביב קבוצת מדענים בחופשה שצריכים לפתור תעלומת רצח. את הסדרה יביים מאמורו קאנבה שביים את Elfen Lied. על האנימציה אחראים A-1 Pictures – רע זה לא יכול להיות.

הסדרה האחרונה שהוכרזה היא Ranpo Kitan: Game of Laplace (חייבים להעריך את היפנים על השמות שהם נותנים לדברים). הסדרה מבוססת על ספר של אדוגאווה ראנפו ומופקת לרגל יובל למותו. סטודיו Lerche אחראי על האנימציה, ואם אתם שואלים “מי?”, הם אלה שעשו את האנימה של Dangan Ronpa וצפויים לעבד את האנימה של Assassination Classroom. סייג’י קישי (האנימה של Persona 4 ו-Devil Survivor) הוא הבמאי, אז אל תפתחו ציפיות.

חשבתם שפה זה נגמר?
במסיבת  העיתונאים הוכרז על מהלך שעוד לא נראה קודם: Project Itoh שמו. מדובר בשם העט של סאטושי איטו, סופר מבטיח שנפטר ב-2009 בגיל 34. עד מותו הוא הספיק להותיר חותם על עולם הספרות בזכות יצירותיו. נויטמינה בחרו לעבד 3 ספרים של איטו, אך לא כסדרות אנימה אלא סרטים. הסרטים הם “The Empire of Corpses” (סטודיו Wit, שוב. הספר אגב הושלם על-ידי הסופר טוהו אנג’ו לאחר מותו של איטו), Harmony (סטודיו ℃4) ו-Genocidal Organ (סטודיו manglobe. הפוסטר בכתבה שייך לסרט הזה).

נראה ש-2015 תהיה שנה מעניינת.

5/5 - (1 vote)
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.