בליץ’ בדרך להוליווד?

נכתב ע”י רם קיץ

האם בליץ’ בדרך להוליווד? אם תשאלו את אולפני Warner Bros, מסתבר שכן.
בלוג של העיתון “The Hollywood Reporter” מדווח כי האולפנים נמצאים כיום במגעים לרכישת זכויות יוצרים להפקת סרט קולנוע, המבוסס על המאנגה “בליץ'” [Bleach]. הבמאי פיטר סגָל (“שחק אותה סמארט”, “סדנה לעצבים”), יחד עם שותפו מייקל אווינג, צפויים להפיק את הסרט.

האחים וורנר – למי שלא זוכר (כנראה כולכם) – מפיקים בימים אלה את הלייב אקשן האמריקאי של “מחברת המוות” [Death Note], שבדומה לבליץ’, גם היא מתפרסמת במגזין שונאן ג’אמפ. מאנגת שונאן ג’אמפ אחרת – דרגון בול, כבר זכתה להגיע למסכים בהוליווד, במה שנדמה כאסון הקולנועי הגדול ביותר מאז…האסון הקולנועי הגדול ביותר הקודם. אך כשמדובר באולפנים כמו וורנר, שהביאו לכם את “האביר האפל”, “המטריקס”, “הארי פוטר” ורבים אחרים, יש תקווה גדולה יותר לסרט קיץ מהנה (בתנאי שנתעלם מספיד רייסר כמובן, שגם שייך להם).

עשויים לעבור שנים בטרם פרוייקט שכזה יעבור לשלב ההפקה, אם בכלל. רכישת זכויות יוצרים על מותג היא עניין נפוץ, ומבחינת וורנר שום דבר לא סגור, וזכויות היוצרים נרכשו בשביל להתחיל מקרקע מוצקה אם יוחלט להוציא את הסרט לפועל. מלבד מחברת המוות, לוורנר זכויות יוצרים גם על “אקירה” ו-“נינג’ה סקרול”.

אז, האם מה שעובד במסך הקטן, יעבוד עוד יותר טוב במסך הגדול? או שבליץ’ (מעצם היותה סדרה על שיניגאמים) נועדה לקהל היפני בלבד?

Rate this post
bleachאמריקהאנימהבליץהוליוודוורנרישראטאקוסרטסרט קולנוע
תגובות (0)
הוסף תגובה