150 שניות עם האחים אלריק

0 302

אם עד עכשיו זכינו רק להציץ לבית שנקרא “Fullmetal Alchemist – הסדרה השנייה” מבעד לחור המנעול, הרי שהפעם אנו זוכים לקבל הצצה מתוך החלון הענק בסלון, שבועיים לפני שתיפתח דלת הכניסה וכולנו נזכה להנות מהסדרה.

fullmetal_alchemist_2_-_edward_elric

הטריילר המלא הוצג בפני צופים יפנים שלא היססו לצלם את כל 150 השניות שבו. הסגנון של הסדרה החדשה נראה זהה לקודם, עם כמובן שיפור באנימציה, יותר אפקטים ועיצוב עגלגל לדמויות (בזהה למאנגה). העלילה תהיה נאמנה יותר למקור, או כך לפחות אומרים. עבר זמן מאז שקראתי את הווליומים הראשונים של המאנגה כך שקשה להגיד בוודאות מהצפייה בטריילר. הפרק הראשון של Fullmetal Alchemist ישודר ב-5 באפריל.

לצפייה בטריילר היכנסו לתוך הידיעה

אם עד עכשיו זכינו רק להציץ לבית שנקרא “Fullmetal Alchemist – הסדרה השנייה” מבעד לחור המנעול, הרי שהפעם אנו זוכים לצפות מתוך החלון הענק בסלון, שבועיים לפני שתיפתח דלת הכניסה וכולנו נזכה להנות מהסדרה.

fullmetal_alchemist_2_-_edward_elric

הטריילר המלא הוצג בפני צופים יפנים שלא היססו לצלם את כל 150 השניות שלו. הסגנון של הסדרה החדשה נראה זהה לקודם, עם כמובן שיפור באנימציה ועיצוב עגלגל יותר לדמויות (בזהה למאנגה). העלילה תהיה נאמנה יותר למקור, או כך לפחות אומרים. עבר זמן מאז שקראתי את הווליומים הראשונים של המאנגה כך שקשה להגיד בוודאות מהצפייה בטריילר פה למטה. הפרק הראשון של Fullmetal Alchemist ישודר ב-5 באפריל.

 

{youtube}3ap_OGCQJLU{/youtube}

 

 

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.