מדריך הקיץ המלא לאוטאקו

0 356

מדריך הקיץ המלא לאוטאקו / רם קיץ

אותנו האוטאקואים האקשן הישראלי הרגיל של הקיץ כבר לא מרגש. לא מטקות על החוף, לא להשתזף באילת או להתנחל מול המזגן. אצלנו הפגת השעמום באה בדרך הרבה יותר כיפית: Anime Style כיפית!

1. צאו להתאמן, בטלנים
אימונים כבר מזמן לא כוללים מנוי לחדר כושר. עליכם להתאמן ב-Anime Style לקבלת מסת שרירים גדולה יותר משאר הגוף. תתחילו בלשבת מתחת למפל, אבל קחו בחשבון שבארץ זה טיפה מסוכן שכן ערס על אופנוע ים עשוי להפריע לאימון. לאחר מכן לכו להכות עץ ואל תפסיקו עד student.jpgשהוא יפול. ההתחלה עשויה להיות קשה, אבל בשניה שתשברו עץ אחד תוכלו לרסק סלעים במכה. אם אין לכם הרבה זמן שימו מוזיקת רקע אפית, והזמן יעבור בצ’יק. לאחר מכן תרדפו אחרי חיה, בעולם האנימה כל החיות מהירות אז אתם מוזמנים לבחור תרנגול או צ’יטה. אחרי שתתפסו את החיה אוטומטית תרוצו יותר מהר מאצן אולמיפי שחור. דבר אחרון הוא אימוני גרביטציה. מצאו מימד בו כוח הכבידה הוא פי 800 מהרגיל, ותעשו בו 500 כפיפות בטן. אם אתם לא מוצאים מקום כזה, תזריקו* לעצמכם משהו.

2. מצאו את המטמון
משחק “מצא את המטמון” הוא מאפיין שרואים בהרבה סדרות. את קחו תרמיל ו-GSP וצאו לדרך. מה אתם בדיוק צריכים לחפש? זה לא משנה. כדורים בעלי כוחות מיוחדים, יצורים משונים, קלפים…הכל לגיטימי. תזכרו שזה עשוי להתארך “קצת” מעבר לקיץ, כמו החבוב ההוא שכבר עשר שנים מחפש פוקימונים ועדיין לא לכד 1% ממה שהוא צריך. אם אתם מעוניינים לקבל תמורה על העבודה, כדורי הדרגון בול יעניקו לכם אותה. אבל אל תשכחו שחייזרים על סטרואידים עשויים להקשות עליכם בקטע הזה.

3. החייזרים באים!
ואם כבר חייזרים. העבמ”ים האלה אף פעם לא מוותרים, ותמיד ימצאו בכדור הארץ אטרקציה מרכזית לכיבוש. אל תתנו להם לנצח! לרוב הם יעדיפו להשתמש במכונות מלחמה משומנות, אבל כל עוד אתם מתחת לגיל 18 – תוכלו ללמוד לשלוט ברובוט מקצועי ללא שום הכשרה. את הקרבות עדיף לנהל מחוץ לאטמוספירה, שם מסיבה כלשהי תוכלו לשמוע טוב מאוד את מה שנעשה.

4. השתתפו בטורניר
הירשמו לטורניר כלשהו, ורצוי עם שם כמה שיותר דבילי. הנושא יכול לנדוד בין אפיית לחם, תחרות סביבונים או מכות, אבל יש קאץ’ אחד: זה עשוי להימשך לנצח. אין צורך בכשרון, ומספיק שתעלו על טריק מסויים ותחזרו עליו שוב ושוב כדי להבטיח לעצמכם מקום בגמר. אחרי שניצחתם בגמר, אל תנוחו על זרי הדפנה – מיד אחריו יבוא טורניר נוסף. כדאי מאוד שלא תביאו חבר לטורניר, הוא עשוי לנצח מישהו אחד אבל בשלב מסויים הוא יובס, בדר”כ על-ידי טיפוס אפל שאתם עצמכם תפגשו בגמר.

5. לכו ללמוד
אחד הדברים האחרונים שמעניין את תלמידי ישראל בקיץ הוא לימודים, אבל בתי ספר Anime Style זה כבר משהו אחר. דבר ראשון, לא משנה כמה אתם מכוערים, גמדים ומשעממים – תמיד תמצאו את עצמכם מוקפים בלפחות חמישה בנות עם חזה שניתן לראות מ-Google Earth ואחת שטוחה אך היפראקטיבית. כולן ימצאו בכם עניין כזה או אחר, אז כדאי שתכינו את ממחטות הנייר לכל הדם שירד לכם מהאף. דבר שני, אם אתם פוחדים מהשיעורים, אין לכם מה לדאוג כי לא באמת לומדים שם. אתם תמצאו את עצמכם יושבים בשורה אחרונה ליד החלון, מה שיאפשר לכם להרהר הרבה על החיים. ודבר אחרון: תהיו מוכנים נפשית לחבר שלכם שיהיה מכוער יותר מכם וינסה בכל דרך להשיג מישהי…הגיל לא משנה. בשלב מסויים, לא משנה מה יקרה, כולכם תסעו לים. כדאי מאוד שתכינו מראש את הסכינים כי החברות שלכן לא יסתדרו עם הערס הארצישראלי הממוצע.

6. מסע נקמה
מסעות נקמה זה דבר מדליק. קודם כל תדאגו שתקרה טרגדיה למישהו קרוב אליכם, תצטיידו בכלי נשק בומבסטי וחכו לירח מלא. אל תשכחו ללבוש בגדים אפלים או גלימה, אחרת לא יקחו אתכם ברצינות. אין לכם מה לדאוג מלהיות פושעים, כשתמצאו את המטרה שלכם ושנייה לפני שתוכלו סוף סוף להרוג אותה – אתם תוותרו, בטענה ש”הוא לא שווה את זה” או “את הנקמה שלי כבר השגתי”. תדאגו שירד גשם כשזה קורה.

7. להשתלט על העולם
השתלטות על העולם היא תחביב עבור רבים. פלא שכדור-הארץ עוד נותר שלם אחרי כל נסיונות ההשתלטות עליו, ודווקא בתקופה זו של שקט הגיע תורכם לנסות. הדרך להשתלטות על העולם טמונה לאו דווקא בצבא-על ומכונות השמדה גרנדיוזים, ומספיק שתמצאו חפץ מיתולוגי (לרוב הם קבורים בהרים מושלגים) רב עוצמה שיעניק לכם את את הכוח לעשות זאת. הכיף מתחיל כש”החבר’ה הטובים” שלא ממש אוהבים את העובדה שמתעסקים עם כוכב הלכת שלהם ינסו עצרו בעדכם, והחדשות הרעות: באחוזים יש להם יותר סיכוי לנצח. אבל לפחות הנסיון לכך הוא דרך טובה להעביר את ימי הקיץ. יש לכם רעיונות משלכם? שתפו .

*מערכת ישראטאקו מתנערת מכל עידוד של רם לשימוש במזרקים שלא לצורכי בריאות

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.