האלכמיסט ומה שמסביבו

0 458

כזכור לכם דיווחנו על העונה החדשה ואפילו פירסמנו את הטריילר עם תרגום של פול מטאל אלכמיסט [Fullmetal Alchemist]. וכעת אנחנו חוזרים לעידכונים נוספים על הסדרה, והפעם, זה ככל הנראה וודאי, אלא אם כן זו מתיחה לקראת הראשון באפריל [הסידרה תחל את שידורה באפריל הזה].

בגיליון האחרון של NewType בריאיון עם במאי הסדרה, ששמו לא מעניין אותנו כל כך, מסר בסך הכל כי הוא באמת מביים את העונה החדשה ושהוא משגיח מקרוב על כתיבת התסריט. זה כמובן לא כל כך מרגש כי באמת שכבר ידענו עליה והיא לא כזה סוד יותר. הדליפות החלו כבר ביולי 2008 ואושרו בווליום ה20 של המנגה. אבל החלק המעניין הוא דווקא הראיון עם המפיק של Aniplex שמוסר לנו כל מיני פרטים עסיסיים על ההתקדמות.

על הסדרה כבר החלו לשקוד באביב האחרון. התסריט לפרק 18 כבר מוכן, וכמו כן סטודיו BONES שהפיק את האנימציה לעונות הקודמת ימשיך בעבודתו המעולה כרגיל.

האולפנים מקפיצים אותנו על הרגליים כחצי שנה לפני המאורע הגדול. וגם בשל השקדנות הזו, יש לי הרגשה שהם מתכננים לשדר את הסדרה במקביל באמריקה עם כתוביות. הטרנד הזה רק הולך וגובר וניתן לצפות שעוד מעט, בנוסף לנארוטו, גם בליץ’ תצטרף לחגיגה. כי אם עושים כסף, אז לעשות אותו עד הסוף.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.