הקשר בין קיקבוקסינג לקוספליי

0 187
כאן בארץ, כמו בכל מקום אחר, הקוספליי מאוד פופולארי. ביפן בעיקר, שם יש הרגשה שהאנשים מתלבשים כדמויות אף בחיי היומ-יום. אבל אדם אחד העז לקחת את זה צעד אחד קדימה.
תארו לכם קיקבוקסר, עושה קוספליי של סוזומיה הארוהי, ומכסח את הצורה למישהו באותו הזמן!

yuichiro-haruhi

הקיקבוקסר היפני יואיצ’ירו ג’יאנוטסו [Yuichiro Jienotsu] זכה באליפות קיקבוקס אחת בעודו לבוש כמיקו האטסונה. מה שלא הפתיע רבים בהתחשב בעובדה שלפני כן הוא כבר הופיע מספר פעמים בתור הארוהי או דמויות מסויימות מסיילור-מון.otaku-kickboxer-nagashima_miku_hatsune

לאחר שמיקו האטסונה כיסחה את הצורה וזכתה באליפות, הגיעה תורה של הארוהי לכסח את הצורה לאלוף נוסף ולזכות באליפות נוספת [אין לי מושג אם זה קרה בסופו של דבר]. אפילו הידיעה נמסרה בהארוהי סטייל: “אין לי שום עניין באנשים פשוטים, אותי מעניינים חייזרים, אנשים מהעתיד ואספרים. אשמיד אותו ללא ספק!”
באליפות הבאה, כולם ציפו בקוצר רוח לקוספליי הבא של האלוף הזה, וציפיותיהם נענו. יואיצ’ירו הופיע מול הקהל בתור אינדקס, מהאנימה A Certain Magical Index ושוב זכה בחגורת האליפות.
אז מה עוד מצפה לנו? ובכן, נראה כי יואיצ’ירו לא רק “מתקספליי” כהארוהי, אלא גם מת לפגוש את איה היראנו, המדובבת של הדמות. “השאיפה שלי השנה היא להופיע לצידה של איה היראנו, לא איכפת לי איך, אני פשוט רוצה להופיע לצידה!”
התחרות הבאה היא קרבות ה K-1 המפורסמים, ולהם אנחנו יכולים רק לצפות.

נסיק מסקנה, אם אני אתלבש כבחורה, אוכל לכסח את הצורה לאנשים גם כן?~

yuichiro-nun_index_belt

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.