ברוכים הבאים לישרטאקו~

0 225

ברוכים הבאים לישראטאקו, אתר שכולו… אנימה?

אז כפי שאתם רואים האתר קיבל פנים חדשות ועוד המון המון פונקציות חדשות שרק יתווספו להם עם הזמן. ישראטאקו הייתה ונשארה בלה בלה בלה… כל זאת רם כבר כתב והסביר כבר טוב מאוד בידיעה הזו. מה חדש ומה נשתנה, ובכללי עשה סדר בדברים.

האתר הישן נותר בארכיון ואליו ניתן לגשת בקישור כאן, שנמצא גם תחת תפריט ה”שונות” מצד ימין. ותמיד תוכלו לקפוץ לבקר מתי שתרצו בשביל הנוסטלגיה.

האתר כמובן זקוק לאנשים שמוכנים לתרום. אני מאוד שמח לראות את הפורומים פעילים, ואת התגובות שלכם בתכנים. אם מצאתם משהו מעניין, ידיעה, אירוע, או כל דבר שאתם חושבים ששווה להפוך אותו לידיעה ולפרסם בעמוד הראשי של האתר, אתם מוזמנים לפרסם אותו בפורומים. כי לא כולנו אומנם כתבים, אבל להצביע על משהו מסויים ולכוון את הכתבים של האתר אנחנו בהחלט יכולים.

נקודה נוספת שמוכרחים לציין היא הרשת החברתית החדשה. כפי שרובכם בוודאי שמתם לב מלאה בפונקציות שונות, החל מציון המצב שלכם ועד כתיבת בלוגים משלכם כאן באתר. אנחנו מקווים כמובן שהחידוש הזה יתרום עוד משהו לקהילה הגדולה הזו שלנו, ולהנאתכם מהאתר.

המון תודה לכל האנשים שלקחו חלק בדבר, יוני, להב, רם, דניאל, ועוד הרבה אחרים.
www.isrataku.com

האתר ימשיך להשתדרג כמובן, כל הידיעות וכל התכנים החשובים מהאתר הקודם יועברו לחדש עם הזמן, ואתם מוזמנים לסייר באתר. נשמח אם גם תוכלו לתרום בכל דרך שהיא, בין אם זה פעילות בפורומים ובאתר, ובין אם זה עיצוב או כתיבה.

יצאנו לדרך, היא לא אמורה להיות קשה מידי, אבל אתם יודעים… אמור זה בכלל שם של דג.
alt
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.