אנימה חדשה – הקשר בין ארנבים למלחמה

0 215

אם עד עכשיו זה לא היה ברור שבסדרות אנימה אין גבול לדמיון, האנימה החדשה שהוכרזה זה עתה תוכיח זאת;Cat Shit One מבוססת על מאנגה בת 3 ווליומים של מוֹטוֹפוּמי קוֹבאיאשי – שהופצה בארה”ב תחת השם “Apocalypse Meow” (הומאז’ לסרט “אפוקליפסה עכשיו”).

המאנגה המקורית עקבה אחרי שלושה ארנבים: בּוֹטה, פרְקי וראטס, במלחמת ויאטנם. שלושת הארנבים שייכים ליחידה מיוחדת של צבא ארה”ב הנקראת “Cat Shit One” בה הם מפטרלים בשטח האויב ומבצעים בכל פעם משימות שונות. סדרת האנימה החדשה תעבור ממלחמת ויאטנם למלחמה בת-ימינו, ושלושת הארנבים יהיו חברים ביחידה צבאית פרטית. כך למשל בפרק הראשון של האנימה, ינסו Cat Shit One לחלץ בן-ערובה, אך נתקלים בכוח גרילה אכזר הדורש שצבא ארה”ב יעזוב מידית.

כל לאום מדיני מיוצג בסדרה על-ידי חיה אחרת:

אמריקאים – ארנבים.
ויאטנמים – חתולים (במאנגה בלבד).
ערבים – גמלים (באנימה בלבד).
צרפתים – חזירים.
סינים – דובי פנדה.
יפנים – קופים וגורילות.
רוסים – דובים.
קוריאנים – כלבים.
בריטים – עכברושים.
אוסטרלים – קואלות וקנגורואים.

אתם מוזמנים לנחש איזו חיה היו הישראלים לו היו מופיעים בסדרה (הימור שלי: נחשים).

כפי שניחשתם, Cat Shit One היא סדרת דרמה ואקשן ריאליסטית באנימציית CG מתקדמת. כל הדמויות הן חיות חמודות, זאת כדי להדגיש באופן ביזארי את הברוטליות של מלחמה. כלומר כשאתם צופים באנשים נהרגים בסדרה או בסרט מלחמה, זה לא צובט את הלב באותה מידה כשרואים חתול חמוד נהרג באותה דרך. לסדרה צפויים 12 פרקים, והם יופקו בידי סטודיו Anima שעדיין מחפש ספונסרים.

בישראל אגב התרגשו מהרעיון וכבר היום מפתחים סדרה בה יחידת שרקנים של צה”ל נכנסת לעזה.

cat_shit_one

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.