קאקאשי גיידן בדרך לסדרה

0 408

שלושה דברים רוצים תושבי העולם יותר מכל – ביאת המשיח, במבה בטעם בצל (מה? זה רק אני?) והקאקאשי גיידן. כעת, יחד עם השמועות לקראת סיומה של המאנגה נארוטו [Naruto], מגיעה התקווה כי קאקאשי גיידן בכל זאת יגיע לפני המשיח. אך לא כמו שאתם חושבים!

בבליץ’ [Bleach] משודרת היום גיידן של סול סוסייאטי, זמן מצויין לברר מה קורה עם הגיידן של נארוטו שיפודן. עד לא מזמן דובר רבות כי הקאקאשי גיידן תגיע בסביבות חודש אפריל. בכן כעת ברור שזה לא יקרה, אך ב-Tokyo Anime Fair השנתי, בו זכיתם לראות את הטריילר המלא של Fullmetal Alchemist החדש והכרזות מרגשות נוספות, הוצגה שלשום במסיבת עיתונאים אקסקלוסיבית של סטודיו Pierrot הכרזה על סדרת ספין-אוף/OVA של נארוטו. בפרומו קצר ששודר נצפו הצללים של דמויות שנראו כמו אוביטו, רין, ההוקאגה הרביעי וקאקאשי (הצעיר).

הסטודיו לא מסר מתי הסדרה צפויה להגיע לשידור או למדפי החנויות, אך נמסר כי מדובר בעיבוד רחב יותר לסאגה הקצרה שהוצגה במאנגה. כלומר אנחנו עשויים לראות סדרה בה מככבים קאקאשי ואוביטו מול אויבים נוספים, ו/או הרחבה על הרקע ממנו באו. האם זה רעיון טוב להפוך את הקאקאשי גיידן לחצי פילר? כנראה שרק הזמן יגיד. בינתיים מסתובבות ברשת אי אילו תמונות מסך המרמזות על נופך הסדרה. אנחנו כמובן נמשיך לעקוב.
מקור:  Yahoo! Japan TV

kakashi_gaiden

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.