המלנכוליה שגורמת הארוהי סוזומייה

0 223

בימים אלה משודרת “Haruhi” בשידור חוזר, הפעם בגרסת DVD ולפי סדר כרונולוגי. כפי שכבר נכתב כאן בעבר, השידור החוזר צפוי להכיל 28 פרקים. כלומר, או שבסיום שידור 14 הפרקים המקוריים מ-2006 ישודרו הפרקים החדשים (הם העונה השניה), או שהפרקים החדשים ישודרו בתוך סדרה מורחבת בסדר כאשר הסיפורים הכרונולוגיים שאמורים להופיע יופקו.

אתמול, חברת הטלוויזיה TV Wakayama פרסמה את שמו של הפרק השמיני (ששידורו נקבע ליום ראשון): “Bamboo Leaf Rhapsody”. הסיפור עצמו – שלא היה בשידור מ-2006 – אמור להופיע כעת לפי הסדר הכרונולוגי של הלייט נובל, אך האם זה באמת יקרה? תלוי את מי שואלים. חברת הטלוויזיה כבר הסירה את שם הפרק, בטענה כי היא התבקשה שלא לפרסם אותו. השמועות כבר גועשות בכל רחבי הרשת: האם באמת מדובר בטעות? האם זה שיווק טרולי נוסף של המפיצה? או שמה אכן מדובר בפרק חדש לחלוטין.

בתור אחד שכבר צפה בשבעת הפרקים של השידור המחודש (מומלץ לכולם, גם למי שצפה בשידור המקורי כמוני) אפשר להגיד כי החשדות לגבי הפרק החדש לא לגמרי מופרכות. מטרת הסדרה החדשה היא להציג את כל העלילה בסדר כרונולוגי ונוח לצופים, כדי להכין את תשתית טובה יותר לעלילה החדשה. סיפוח פרקים חדשים לשידור המקורי הוא דבר מתבקש בהחלט. אבל האם זה מה שבאמת יקרה? נגלה רק בימים הקרובים. בין כה וכה, אפשר להיות רגועים – פרקים חדשים של “הארוהי” יגיעו במוקדם או במוקדם קצת פחות.

haruhi_2009

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.