חדשות הקהילה והפורום

0 217
נכתב ע”י: להב חדד

isra-news

כל החדשות של הקהילה והפורום בתוך הכתבה
(אומנם התמונה לא מתאימה לכתבה, אבל תודו שגם אתם רוצים פיגר כזה על הבית שלכם)
giant_anime_train_japan
שלום רב, גולשים יקרים, כאן המגיש שלכם והרי החדשות:
בקרוב כידוע לכם יערך מפגש ישראטאקו הרשימי, כמו בכל חופש גדול, והפעם הוא יהייה בהרצליה, מידע נוסף על כך יתן לנו הכתב רם קיץ שנמצא בשטח ברגע זה. כאשר נצליח ליצור איתו קשר הוא יעדכן אותנו במצב ובפרטים השונים.

מצב המים בישראל מחמיר ולכן בקרוב כל משפחה תקבל מכסת מים קבועה, כל מי שיעבור את זה יצטרך לשלם כנס. בכדי להעלות את המודעות לגבי החשיבות בחיסכון במים נוצר נושא דיבוב לפרסומת בנושא. הנושא בעבר קיבלת תשבוחות אך לא נשלח אפילו קטע דיבוב אחד בנושא.
הנושא עצמו עדיין פתוח וכל מי שרוצה מוזמן להגיש קטעים מדובבים על ידו בהתאם למה שרשום בנושא. חלק מהקטעים יעלו לשידור כאן בעמוד הראשי.
בעיניין נוסף של דיבוב, עמוד הפאן-דאב גדל ומפתח בזכות מדבבת נפלאה ששמה לין כהן, השולחת לנו קטעי דיבוב שלה אשר היא מעלה ליוטוב לשים שם. בקרוב נוכל לשמוע את קולה גם בערוצים שונים באמצעות מכשירי הטלוויזיה הבייתים.
אנשים נוספים המעוניינים לעזור לעמוד הפאן-דאב להפתח מוזמן לשלוח קטעי דיבוב/שירה/פארודיה שהוא יצר לכתובת המייל: [email protected]

לאחרונה ישראטאקו לובש על עצמו עיצובים ולוגואים שונים אשר מעצבים לא אחרים מאשר הגולשים השונים באתר. כל מי שרוצה לנסות ולעצב לוגו מוזמן להכנס לנושא, לקרוא את החוקים ולעצב את הלוגו לפי שהוא חושב שאמור להראות.
בקרוב תוכלו לראות לוגואים נוספים שגולשים עיצבו אך עדיין לא היו כלוגו באתר.
תחרות ה”מאסקוט” (דמות מיצגת) לישראטאקו, הוספקה לפני כמה זמן בשל בעיות שונות, כך לאחר תקופת הבגוריות היא תחרות וכנראה תתחיל מהתחלה. כמובן מי שכבר עיצב דברים העיצובים האלה יכנסו אוטומטית לתחרות אם המעצבים שלהם יסכימו לכך.

עדיין אנחנו בעיניין הפורום.
לאחרונה בפורום מוסיקה נראו סיקורים חדשים ומעניינים בנוגע לYui, בלוג בנושא Hello Project ועוד… המעוניינים לכתוב גם מוזמנים להכס לפורום המדובר, להכניס את המידע שלהם ולכתוב תגובות לדברים קיימים וכמובן לפתח דיונים ענייניים.
בפורום דיבורים הנושא הכי מדובר בו הוא לא אחר מאשר “חופשי והזוי” אותו פתחה איצ’י בתקופה שבה האתר החדש החל לפעול. עוד בדיבורים, “אגדות, מפלצות ומיסטורין” שנפתח על-ידי shirokori, אוכל, וכמובן נושא, אשר נפתח על ידי OmerMe, הוא די עצוב אך הטריד את כולנו המוות של מייקל ג’קסון ז”ל.

עוד באתר, מדור האנציקלופיה המשיך לגדול בימים האחרונים בעוד 6 סיקורים הנוצרו על ידי גולשים שונים בפורום, תודה רבה לכולם.
עד כאן, כל חדשות ישראטאקו, המשך גלישה מהנה.

החדשות מוגשות לכם בחסות…
{youtube}VcJI5U9CPDc{/youtube}
{youtube}EvflbTOAYVo{/youtube}
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.