מחר: דוכן ה-Anime Shop של ישראטאקו בחיפה!

0 163

נכתב ע”י רם קיץ

דמיינו מנגינת תופים, שמש מבצבצת בין ענני סערה ורוח חזקה משתוללת באוויר. אלפי אנשים צוהלים יוצאים לרחובות העיר, הכל בגלל סיבה אחת פשוטה: דוכן ה-Anime Shop של ישראטאקו חזר! כן כן, הדוכן המפורסם חזר, והפעם גדול יותר, חזק יותר, עם צוות מלצריות לבושות קוספליי שימכרו לכם מוצרים…טוב, האמת לא. אבל כן, הדוכן חזר, והוא גדול מתמיד.

anime_shop

כדי להשיק את הדוכן באופן רשמי, יתקיים מחר (יום רביעי, ה-12 באוגוסט) דוכן השקה ראשון לכבוד הקאמבק. הדוכן יתקיים בחיפה, במרכז הקונגרסים (שממול לקניון חיפה). הדוכן יתקיים בשעה 12:00, והמקום נמצא במרחק הליכה מתחנת הרכבת חוף הכרמל (שצמודה לתחנת האוטובוסים המרכזית). בשעה 11:30 יחכו צוותי ישראטאקו בתחנת הרכבת על-יד היציאה שברציף 4, ואנחנו נלווה אתכם במסוק (או ברגל, איך שנוח לכם) אל עבר הדוכן (לנוחיותכם, צירפתי מפה של האיזור).

ומה בדוכן? מוצרים חדשים, כולל: פיגרים של Reborn!, Code Geass ו-Soul Eater. כמו כן יש אוזניות, מגוון פוסטרים, כפכפים ואפילו מגבת חוף (ועוד המון דברים חדשים שעוד לא הגיעו בעבר לארץ). כל הסדרות הפופולריות יותר והפופולריות פחות מחכות שרק תקנו את המוצרים החדשים. מי שתהה מה לגבי החבר’ה מהמרכז…לא לדאוג: הדוכן יחזור עם כל אותם מוצרים גם בכנס כאמ”י של אמא”י ב-20 לחודש (מה שמעניק לכם עוד סיבה להגיע לכנס), אך מומלץ להגיע לדוכן בחיפה אם אתם לא רוצים שהפיגר האהוב עליכם יחטף. על הדוכן בכנס אזכיר שוב בהזדמנות נפרדת ומורחבת, עד אז מצפים לראותכם בחיפה מחר.

נ.ב – חתולים מרקדים.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.