הנערה שדילגה בין לייב אקשנים

0 421

נכתב ע”י רם קיץ

זוכרים את הנערה שדילגה בזמן? לא לא אל תחטטו ב-YNET או משהו, התכוונתי לסרט האנימה הקולנועי מ-2006, זה שצבר כל-כך הרבה ביקורות חיוביות עד שהפך לאגדה. ובכן, עושים לו כעת סרט לייב אקשן. האמת לא בדיוק ‘לו’, אלא מדובר בגרסא אחרת המבוססת על אותו הספר שנכתב עוד כשהדינוזאורים רק למדו ללכת (1965). בסרט מככבת ריסה נאקה [Riisa Naka], המדבבת המקורית של מאקוטו מהאנימה. הפעם ריסה מגלמת את אקארי יושיאמה, נערה בת 18 ובתה היחידה של גיבורת הספר המקורי. לאחר תאונת דרכים בה אמה הופכת לעגבניה לצמח, אקארי מדלגת לשנת 1974 על-מנת למצוא את אהבת חייה הראשונה של המאמה.

לא מדובר בנסיון הראשון להביא את “בחזרה לעתיד” היפני למסכים. עוד ב-1983 שוחרר לאקרנים הסרט “Toki o Kakeru Shōjo” (הפיתה שדילגה בזמן). ב-1994 שודרה סדרת דרמה בת 5 פרקים, אותה הלחין הגאון המוזיקלי ג’ואי היסאיישי – מי שהלחין כל סרט של מיאזאקי מאז ששניהם שיחקו יחד ברופא וחולה בגן הילדים. ב-1997, שנה לאחר מותה של הנסיכה דיאנה, שוחרר סרט לייב אקשן נוסף אותו הנסיכה כבר לא תזכה לראות. עלילת הסרט התרחשה ב-1965, השנה בה ראה אור הספר המקורי. חושבים שפה זה נגמר? טעות. ב-2002, שנה לאחר…המ…לא זוכר אם קרה משהו מעניין ב-2001…שודר סרט טלוויזיה בשם “Morning Musume” שהביא למסך 3 סיפורי אהבה שונים, “הנערה” ביניהם.

girl_who_leapt_through_time

ב-2006 שוחררה בשעה טובה גרסת האנימה אותה ביים מאמורו הוסודה (מי שקוצר בימים אלה את פירות ההצלחה של סרטו האחרון Summer Wars). סרט האנימה זימבר את כל מתחרותיו מהשנים הקודמות כשצעק “זובי דרמה רומנטית! קומדיה פנטזית מוּי כיף”. כעת – או במרץ 2010 ליתר דיוק – תגיע הגרסא האחרונה, אותה מביים מאסאקי טאניג’וצי. מי? לא חשוב. לצפייה בטריילר אונליין, שלחו לי יונת דואר והיא תחזור אליכם עם עותק של הטריילר. או שפשוט כנסו ל-Yahoo! Movies Japan.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.