האגדה של קויזומי! טריילר פסיכי חדש

0 446

נכתב ע”י רם קיץ

ג’וניצ’ירו קויזומי – ראש הממשלה לשעבר של יפן – אולי לא בתפקיד מאז 2006, אך הפופולריות שלו נשארת בפסגה עד עצם היום הזה. כעת, לאחר שכבש את הפרלמנט היפני, מגיע תורו לכבוש גם את עולם האנימה.

טריילר חדש שוחרר לאובה Mudazumo Naki Kaikaku: The Legend of Koizumi“, המבוססת על מאנגה בעלת אותו שם. קורות הסדרה מגללות מו”מ שמנהל קויזומי מול מנהיגי מדינות עולם, בעודו מתקיף אותם בעזרת משחק המאג’ונג הפופולרי. בטריילר ניתן לראות את ג’ורג’ בוש (בפיג’מה!) ואפילו האפיפיור בהופעה מרשימה. הסגנון מזכיר לא במקרה את אקאגי [Akagi], ובאותה ברוטליות יוצא קויזומי למסע דיפלומטי מול מנהיגים, וביניהם קים ג’ונג איל, פוטין ו…נאצים מהחלל (:

הפרק הראשון יגיע אל מדפי ה-DVD ב-26 לחודש, ולפי המסתמן קויזומי הולך להיות הקאמינה הבא. אתם בכל אופן מוזמנים לצפות בטריילר בתוך הידיעה.

koizumi

נכתב ע”י רם קיץ

ג’וניצ’ירו קויזומי – ראש הממשלה לשעבר של יפן – אולי לא בתפקיד מאז 2006, אך הפופולריות שלו נשארת בפסגה עד עצם היום הזה. כעת, לאחר שכבש את הפרלמנט היפני, מגיע תורו לכבוש גם את עולם האנימה.

טריילר חדש שוחרר לאובה Mudazumo Naki Kaikaku: The Legend of Koizumi“, המבוססת על מאנגה בעלת אותו שם. קורות הסדרה מגללות מו”מ שמנהל קויזומי מול מנהיגי מדינות עולם, בעודו מתקיף אותם בעזרת משחק המאג’ונג הפופולרי. בטריילר ניתן לראות את ג’ורג’ בוש (בפיג’מה!) ואפילו האפיפיור בהופעה מרשימה. הסגנון מזכיר לא במקרה את אקאגי [Akagi], ובאותה ברוטליות יוצא קויזומי למסע דיפלומטי מול מנהיגים, וביניהם קים ג’ונג איל, פוטין ו…נאצים מהחלל (:

הפרק הראשון יגיע אל מדפי ה-DVD ב-26 לחודש, ולפי המסתמן קויזומי הולך להיות הקאמינה הבא. אתם בכל אופן מוזמנים לצפות בטריילר פה למטה.

koizumi

{youtube}mWOAK9eBheE{/youtube}
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.