סדרת אנימה ל…על-טבעי?

0 222

נכתב ע”י רם קיץ

חדשות טובות לכל מעריצי על-טבעי באשר הם (קיצר, מיכל): סטודיו MADHOUSE, מי שהביא לכם את “Death Note“, “Black Lagoon” ורבים אחרים, יפיק סדרת אנימה בת 22 פרקים ל-“על טבעי“.

הסדרה המקורית מבית האחרים וורנר, המשודרת כיום ברשת The CW בארה”ב, מספרת על שני אחים – סאם ודין – בעת מסעם ברחבי ארה”ב כנגד תופעות על טבעיות כאלה ואחרות (שדים, רוחות וברברה סטרייסנד). עונתה השישית והאחרונה צפויה לעלות בארה”ב בסתיו הקרוב.

סדרת האנימה תכסה (נכון לעכשיו) את עלילת שתי העונות הראשונות. שני הפרקים הראשונים יגיעו לחנויות בינואר, והמארז המלא עם פרקים 3-12 יגיע כחודש לאחר מכן. באפריל יגיע המארז השני, שיכיל את פרקים 13-22.

מלבד רימייק של הפרקים המקוריים, תכיל סדרת ה-OVA של “על טבעי” פרקים מקוריים שאינם הוצגו במקור, כגון; ילדותם של סם ודין, אויבים חדשים ופרקים בכיכובם של דמויות משנה (אולי כולל דמותה של אלונה טל המגלמת דמות משנה חוזרת בסדרה). את סאם ודין ידובבו יוּיָה אוצ’ידה [ד”ר פרנק שטיין מ-Soul Eater] ו-הירוֹקי טואוצ’י [אבּל מ-Trinity Blood ו-Char מ-!Angel Beats). הם גם דובבו את סאם ודין בדיבוב היפני של הסדרה המקורית. כן, גם היפנים לא מאמינים בכתוביות.

מדובר בשיתוף פעולה נוסף עם אולפני האחים וורנר, מפיקי הסדרה. עד כה שיתוף הפעולה הנ”ל הביא לנו את “Animatrix”, “Batman: Gotham Knight” ולאחרונה את האנימה “Halo Legends“. אך זו הפעם הראשונה שסדרת אנימה מלאה מופקת לסדרת לייב-אקשן מעבר לים, והתוצאה הולכת להיות מעניינת ביותר. אולי בקצב הזה, אפילו סופרמן (השייך בינתיים לוורנר) יקבל אנימה משלו, רגע לפני צאת הסרט הבא או העונה החדשה של סמולוויל.

בישראל משודרת “על טבעי” בערוץ HOT ZONE של יס, וב-yes stars next של הוט. או להיפך.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.