ישראטאקו וקהילה – קיץ 2010

0 144
3f5a26d4db2a9a6e50fce5107c5064ab_smallשמתי לב שלאחרונה חלו תחושות כי בישראטאקו יש פחות פעילות. אך צר לי לאכזב אתכם, ישראטאקו פעיל באותה צורה כמו בעבר מבחינת כמות גולשים. מבחינת הפורום ישנם בין 80-100 תגובות חדשות ליום, וזה נשמר כך לתקופה ארוכה, וכל הכבוד.

לאחרונה צצו בעיות מוזרות עם מערכת ישראטאקו בשל שדרוגים שנעשו למערכת על מנת למנוע פריצות. אנחנו מודעים לבעיות ומנסים לטפל בהם במידת האפשר. במהלך הקיץ נעבוד חזק על האתר ונסדר אותו מבחינה עיצובית ומערכתית.

אני מודע היטב בנוגע לבלבול שנוצר בנוגע לכנסים. נכון לרגע זה מתוכננים 2 כנסים לחופש: אחד על ידי אמא”י, אשר פרסמו היום באתר שלהם ובפורום הודעה רישמית לגבי הכנס שלהם, והשני על ידי קבוצה בשם הוטארו שמארגנים את כנס “נאצוקון”. אנחנו נפרסם בישראטאקו מידע לגבי כל אחד מהכנסים ברגע שיהייה מידע מדוייק ותאיך לגבי המיקום של כל אחד מהם, על מנת למנוע בילבול מיותר. צוות ישראטאקו מאחל לשני הכנסים בהצלחה.

בתאריך ה-15.7 מתוכנן מפגש ישראטאקו בהרצליה – פרטים לגביו ניתן למצוא בפורום. מטרתו היא לפגוש אנשים, כך שברמה העקרונית לא מתוכננים פעילויות מיוחדות. המפגש יהייה משעות הבוקר עד הערב וכל אחד שרוצה ומעוניין מוזמן להגיע. מכיוון שכבר קיץ, על כל אחד להביא איתו בקבוק מים אישי (או לפחות כסף לקנות, יש קניון קרוב) וכמובן מי שיודע שהוא נשרף בקלות אז כובע ומקדם הגנה. כמובן שהמפגש יהייה באיזור מוצל עם עצים. אני יודע שזה מפגש וכולם אוהבים להשתולל, אפשרי להשתולל ולעשות כיף, אבל תשמרו על עצמכם ובלי לעשות דברים מסוכנים עד כמה שאפשר. זכרו לשמור על הסביבה נקייה, נדאג שיהיו שקיות לזבל. ציוד אישי בבקשה שמרו קרוב אליכם, אנשים לא צריכים לשמור בשבילכם על דברים, לכן רצוי להגיע עם כמה שפחות ציוד מיותר. ובקשה אחרונה לגבי המפגש, לפני המפגש תדאגו להשיג מספרי טלפון של כמה חברים שמגיעים למפגש על מנת שתוכלו לשמור על קשר, כבר היו מקרים שאנשים לא מצאו אותנו והלכו לאיבוד… וזה לא נעים. עד עכשיו יש כ-40 שאישרו הגעה ועוד 30 בסימן שאלה.
מקווה שיהייה מפגש מהנה כמו תמיד.

את התגובות לדיון העלמתי ואת האפשרות להגיב לנושא הזה סגרתי, מכיוון שזה יצר תגובות מיותרות וסתם מריבות. אחרי שהכל ירגע אני אחזיר את האפשרות להגיב.
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.