האם זאק אפרון בדרך לאקירה?

0 198

נכתב ע”י רם קיץ

akiraשמועת האינטרנט החמה ביותר שעושה כיום רעש היא זו: זאק אפרון, כוכב סרטי ‘היי סקול מיוזיקל’ (ומעין גרסא מבוגרת יותר של ג’אסטין ביבר) נמצא במו”מ לככב בסרט הלייב אקשן של “אקירה” [Akira]. הסרט המדובר של אולפני וורנר, שתאריך יציאתו עומד על 2012, מבוסס על סרט האנימה הפופולרי של קאטסוהירו אוטומו מ-1988. 

עוד בין השמועות, שאף אחת מהן לא הוכחשה או אושרה, מצוין כי הסרט יכסה את שלושת הווליומים הראשונים במאנגה – גם היא של קאטסוהירו אוטומו – ושסרט שני, שיכסה את שלושת הווליומים הנותרים, יצא לא הרחק אחריו. אם זה לא מספיק לכם, מורגן ‘אלוהים’ פרימן בכבודו ובעצמו קיבל הצעה לשחק את קולונל שיקישימה (שאף אחד לא יודע איך יקראו לו בסרט החדש). מה מכל זה נכון? מוקדם להגיד, אך בואו נקווה שהסרט לא יראה ככה.

זו לא הפעם הראשונה או השניה ששמו של אפרון נקשר בעיבוד הוליוודי. בעבר הוא הוזכר כמועמד פוטנציאלי לשחק את לייט בעיבוד ההוליוודי של “מחברת המוות” (גם הוא של וורנר), דבר שהתברר כבדיחה לא מוצלחת. עוד אישר אפרון כי הוא ניהל מו”מ לשחק בסרט הוליוודי המבוסס על “Full Metal Panic”, אך נצא מנקודת הנחה שהזמן שחלף מאז הפעם האחרונה שדיווחנו על הפרוייקט, הוא ודאי נגנז.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.