ישראטאקו מגה-פוסט: מאסון הכרמל ועד הכנס

0 252

נכתב ע”י רם קיץ

בשל אסון הכרמל הפוקד אותנו בימים האחרונים, ולצערי ימשיך לפקוד גם בימים הקרובים, נפקדנו מלעדכן את ישראטאקו באופן שוטף. אבל כנס הבנדר-קון, ואיתו המחזה של אווטאר, עולים עוד יומיים, וזה הזמן לעדכן בפעם האחרונה לגבי כל מה שאתם צריכים לדעת. אבל החלק isra-article_4החשוב ביותר: להתגייס למאמצים לשיקום יערות הכרמל. כל הפרטים – ועוד – בפנים.

בתוך העדכון:
– מבצע ‘ישראטאקו שותלים יחדיו’
– בנדר-קון: התכניה המלאה
– Tech-TV: ארנת המשחקים
– הפסקת פרסומות

לקריאת העדכון

  
נכתב ע”י רם קיץ

*לקריאה אופטימלית יש להיעזר בדפדפן מתקדם, ו/או להגדיר Conpatibility View.

ישראטאקו שותלים יחדיו
isra-article_4לפני שנתחיל בעדכונים הסטנדרטיים בנוגע לכנס, מילה-שתיים על אסון הכרמל. בימים האחרונים אני וחבריי נושמים ורואים עשן. למעלה מ-40 הרוגים קיפחו את חייהם בניסיונותיהם להציל חיים, ולו למענם על המדינה כולה להתגייס למאמצי השיקום. כיוון שהנחיות המשטרה הן להתרחק מהאיזור כדי לא להפריע לפעילות השוטפת של מטוסי הכיבוי, ולסכן חיים נוספים, נוכל לתרום בדרכנו היחודית: שתילה מחדש.

בימים אלה מתגבשת בפייסבוק קבוצת “שתילה מחדש בכרמל“, אליה אישרו הגעתם נכון לעכשיו כ-23 אלף איש, וביניהם גם רבים מהקהילה. זו הזדמנות מצויינת גם לנו, חברי ישראטאקו, להראות נוכחות, ולכן אני קורא לכם להתגייס למאמצים ולהגיע ביום שבת, ה-22 בינואר ליערות הכרמל, ופשוט לשתול על-מנת לשקם את הכרמל שיחזור להיות ירוק כל ימות השנה. זו הזדמנות מצויינת עבורנו גם להיפגש וגם לעבוד יחדיו, חוויה שיכולה בסופו של דבר להיות מהנה ומועילה. רבים מתוך הקהילה שלנו וקהילת האנימה בכללי התגייסו למאמצים. לקראת התאריך המדובר, נכריז שוב על אירוע השתילה באופן נפרד (עם כל ההנחיות ודרכי ההגעה).

קון בנדר: התכניה המלאה
אם שכחתם, אז ביום שני – ה-6/12, יתקיים כנס “בנדר-קון” בו יוצג המחזה של אווטאר (מי שעדיין לא קרא את הראיון עם חברי המחזה מוזמן לעשות זאת כעת). אתר הכנס עלה לפני ימים ספורים, וכן – אני יודע שהוא נראה כאילו ילד בן 5 עיצב אותו בטיפוֹ, אבל זה מה שניתן היה להרים בזמן המועט שעמד לרשות המארגנים. כדי לחסוך לכם את הלחיצה המייגעת על הלינק, אספר שפתיחת השערים תהיה בשעה 10:00, ולהלן הפעילויות:

isra-article_1אולם הרצאות:
טריק ישראל (הרצאה על טריקינג): 11:30-12:00.
Japan Knowledge (תרבות יפן והשפה היפנית, ורד פרבר): 14:30-16:00.
איפור פנטזיה: 16:10-17:10
עיצוב (עבודה ושימוש ב-Wacom Intuos 4): מ-18:00 עד 19:30.
RD&D – Silver Leaf (בארץ ובעולם): 19:40-20:10
קשירה יפנית (קונדו/שיבארי): 20:20-21:00

אולם מרכזי:
אירוע פתיחה (עמיתכם הנאמן): 10:30-10:40
המחזה של אווטאר – “ספל האש”: 10:50-11:50 (ושוב ב-19:30-20:30)
טריוויה (לא עמיתכם הנאמן, כפי שמשום מה נכתב באתר): 12:30-13:30
אירוע שירה (פורום מאנגה 1451): 15:20-16:00
תצוגת קוספליי: 16:30-18:30
חפש את הדמות: 19:00-19:30
סיכום יום ותודות: 20:30-21:00.

מתחם חיצוני:
פתיחת שערים ומכירת כרטיסים: החל מ-10:00.
מתחם קונסולות: השתדרג (פרטים למטה).
מתחם קרבות RD&D: כל היום.
דוכנים: כל היום.
סגירת המקום: 21:00.

לדרכי הגעה ופרטים נוספים בקרו באתר הכנס.

Tech-TV: ארנת המשחקים
אתם ודאי תוהים במה מדובר, הרי לא דיווחו על זה בשום מקום. אז היכונו, כי הכנס הולך להשתדרג פלאים. אלה הדברים כפי שנמסר לנו אישית מידי חברי צוות Tech-TV:

isra-article_2

TechTV.co.il הנו אתר סקירות וידאו בעברית של מוצרי חומרה, גאדג’טים ומשחקים. את האתר ייסדו רהב רוזנברג, ערן קרן גיל, חיים פקל ושי און, כיוון שהחבר’ה אוהבים גאדג’טים, טכנולוגיה ומשחקים, ולא מצאו מישהו שסוקר מוצרים ברמה גבוהה ובצורה מעניינת בארץ.
 
האתר החל את הפעילתו בתחילת חודש נובמבר 2010 וזוכה לאהדה לא מבוטלת מהקהל הישראלי שתומך בצוות ומביע עניין. הצוות של האתר עוזר בימים אלו לחברי כנס קון בנדרהמחזה של אווטאר בהפקה, ומספק מתחם קונסלות ומשחקים שיערכו בו תחרויות נושאות פרסים וכן דוכן מכירה של מוצרי חומרה וגאדג’טים שונים שיציג וימכור גם טכנולוגיות גיימינג מתקדמות וחומרה לקהל שיבוא לבקר בכנס.
 
שיתוף הפעולה בין השניים נוצר כאשר חיים פקל מ TechTV.co.il דיבר עם קבוצת הוטארו, שהציעו לקשר בין צוות TechTV.co.il לצוות קון בנדר ולארגן את ארנת המשחקים בכנס, והצוות של TechTV.co.il הביע עניין מייד וללא היסוס (הצוות של TechTV.co.il מורכב מחובבי פנטזיה, מד”ב ואנימה וותיקים, שברגע ששמע על שיתוף הפעולה ניצת בו הניצוץ). כמו כן TechTV הביעו את נכונותם לתרום ולעזור לקהילת האנימה בישראל בארגון כנסים בפרט ואירועים בכלל”.

ובכן, אלה הם TechTV. משיחה עימם אני יכול להבטיח לכם שהפרסים במתחם ארנת המשחקים נעים ממאות עד אלפי שקלים. אם אתם מעוניינים להכיר יותר את האנשים האלה, בקרו גם בדף הפייסבוק שלהם.

הפסקת פרסומות
מנת צחוק קלה לא תזיק בימים קשים אלה, ומעטה החדשות שהשתלט על מכשירי הטלוויזיה הביתיים הוריד את מינון הפרסומות, אליהם אתם ודאי מתגעגעים. אז לא לדאוג, ב-AnimeOK תמצאו הפסקת פרסומות קצת…שונה, ובמיוחד עבור הקהילה.

isra-article_3

עד כאן. מקווה שנעבור בשלום את הימים הקרובים, ומקווים לראותכם בכנס ‘קון-בנדר’ הקרוב.
ספרו לנו בתגובות אם אתם מעוניינים להצטרף לאירוע השתילה מחדש בכרמל, על-מנת שנדע בישראטאקו להיערך (אם צריך) בהתאם.

המשך חג שמח (במידת האפשר).

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.