עונה שניה לקאייג’י בדרך!

0 309

נכתב ע”י רם קיץ

אני יודע שזה לא באמת מעניין אתכם, אבל 3 אחרי שהסתיימה – תשוב סדרת האנימה “קאייג’י” למסך הקטן. יתכן כי להצלחת הלייב אקשן הייתה יד בעניין (סרט ההמשך מופק בימים אלו), אבל אלה ללא ספק חדשות נהדרות עבור המעריצים. העונה השניה תכסה את עלילת הסדרה השניה במאנגה (סאגות משחק הקוביות צ’ינצ’ירו, ומכונת הפאצ’ינקו האימתנית), עליה ניתן לקרוא בביקורת מהבלוג.

עבור מי שלא מכיר, הסדרה עוקבת אחר לוזר בשם קאייג’י שמסתבך בחובות כבדים. בסדרה הראשונה הוא נשלח עם לוזרים כמותו לסדרה של משחקי הימורים על ספינה יוקרתית, כשהמפסידים עשויים למצוא עצמם מבצעים עבודות פרך מתחת לאדמה לשארית חייהם. משם מוצא עצמו קאייג’י במשחקים אימתניים נוספים שנועדו לשרת את הנאתם של טייקונים, כמו הדרבי האנושי (נראה אתכם חוצים גורד שחקים אחד למשנהו דרך קורה חשמלית דקה המחברת ביניהם, בעוד המתמודדים מאחוריך מנסים לדחוף אותך והברירה היחידה היא לדחוף או להידחף).

הסדרה תעלה לשידור ב-5 באפריל, אבל עד אז ניתן לתהות מדוע אין עונת המשך לאחות הגדולה והמצליחה יותר ‘אקאגי’, וזה מבלי להזכיר סדרות נוספות של מאדהאוס שזכו לעיבודי לייב אקשן מצליחים אך לא לעונת המשך באנימה (אני מסתכל עליכם, BECK ו-NANA). נו טוב, זה יותר טוב מכלום.

kaiji_gambling

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.