Amatsuki – amayo no tsuki

0 281
amatsukiתודה רבה ל: onigiri-freak


שם מנגה: Amatsuki – amayo no tsuki
ביפנית: あまつき
מנגאקה:
Shinobu Takayama / שינובו טאקאיאמה.
פרקים: 39 באנגלית, בערך 56 ביפנית.
וולוימים: 7 באנגלית, 9 ביפנית.
ועדיין ממשיך לצאת..
.

סיקור מנגה:
טוקידוקי ריקוגו (Tokidoki Rikuguo) הוא תלמיד תיכון שהיסטוריה היא לא הצד החזק שלו… אחרי שנכשל במקצוע, המורה שלו מחייב אותו לעבוד במוזיאון היסטוריה יפנית חדש, עם טכנולוגיות מתקדמות כדי לשפר את הציון שלו. אבל מה שנראה כמו סתם עבודה משעממת בחופש משתנה לחלוטין לאחר שטוקידוקי נתקף ע”י שני יצורים מסתוריים באמצע המוזיאון! לאחר שהוא מאבד את היכולת לראות בעינו הימנית, וניצל ע”י בחורה בשם קוצ’יהא (kuchiha) טוקידוקי מגלה שהמוזיאון נעלם, ושהוא נמצא בתוך ההיסטוריה היפנית עצמה ובלי שום דרך לצאת מהמציאות הזאת! מה יעלה בגורלו של טוקי? תקראו כדי לגלות!

דעה אישית על מנגה:
דמויות – 10/10 אני מתה על עיצוב הדמויות! עובדה מעולה של שינובו!
ולכל דמות יש סיפור משלה, תמיד מעניין לקרוא פרקים שחוזרים לעבר (מה שבדרך כלל אני לא הכי אוהבת).
עלילה – 9/10 העלילה מתפתחת בדרך מעניינת מאוד. אי אפשר לצפות למה שיקרה בפרק הבא ותמיד יש תפנית מעניינת. וכמו תמיד המנגה פי אלף יותר טובה מהאנימה (לפי מה שראיתי כי את האנימה לא ראיתי כ”כ..).
תמיד כיף לקרוא! זו אחת המנגות שאני תמיד חוזרת לקרוא כשיש לי חשק..
ציור – 10/10 בהתחלה הציורים לא נראים מיוחדים או יפים במיוחד, אבל ככל שהמנגה ממשיכה הציורים נעשים מדהימים! גם הצביעה של שינובו מדהימה אותי כל פעם מחדש ולחפש תמונות שעוד לא ראיתי זו הרפתקאה! XD

אז בקיצור, אני חושבת שזו מנגה מעולה, באמת אחת הטובות יותר.. ופרסמתי את הסיקור כדי שעוד אנשים יכירו (את המנגה ולא האנימה) ושייהנו!

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.