קייניצ’י מאטסוייאמה ב-Bunny Drop ויער נורווגי

0 282

נכתב ע”י רם קיץ

bunny_dropהג’וני דפ של יפן, קייניצ’י מאטסויאמה, עתיד לככב בסרט קולנועי נוסף המבוסס על מאנגה כזו או אחרת. הפעם מדובר ב-“Bunny Drop“.

הדרמה הקומית מתחילה כאשר רווק בן 30 בשם דאייקיצ’י [מאטסויאמה] חוזר לביתו אחרי הלווית סביו, רק כדי למצוא על מפתן הגינה שלו ילדה בת 6 בשם רין. תחקיר קטן מעלה כי מדובר בילדה הלא-חוקית של הסבא המת, וכשאף אחד מבני המשפחה לא מוכן להיות ערב לחייה, לוקח דאייקיצ’י את רין תחת חסותו. מערכת היחסים בין הרווק ההולל לבין הילדה הקטנה מעוררת רגשות מעורבים אצל השניים ומפתחת מערכת יחסים לא שגרתית.

המאנגה, אותה כתבה יוּמי אוּניטָה, רצה מאז 2005, כאשר היום העלילה נמצאת בחלקה שם רין כבר בת 16. רק לי אגב התמונה על העטיפה עושה צמרמורת?


מאטסויאמה בן ה-25 רשם לעצמו רקורד מרשים ביותר של הופעות קולנועיות, וביניהן כמובן L מ-“Death Note“, נגישי (קראוזר) מ-“DMC” ולאחרונה גם קאייג’י בלייב אקשן של (נחשו מהר) “Kaiji“.

מלבד “Bunny Drops” עתיד מאטסוימה לככב בשנה הקרובה במספר סרטי קולנוע ולייב אקשן נוספים, וביניהם “GANTZ“, והמסקרן ביותר: “יער נורווגי“, העיבוד הקולנועי לספרו המפורסם של הארוקי מוראקאמי (יוצג בפסטיבל הסרטים הבינ”ל של ונציה שיפתח ב-1 בספטמבר). לא יודע מה איתכם, אבל אני אישית אמשיך לעקוב.

matsuyama

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.