0 222
תודה רבה ל: aldo

שם המקורי ביפנית:エルフェンリー
שנה:2004
סוג:TV
מספר פרקים:14 פרקים
זאנרים:אקשן, אימה
אולפנים:Genco
VAP
אתר הבית:לחץ כאן כדי להגיע לאתר הבית של האנימה
תקציר: זן חדש של בני אדם נוצר, דיקלונוס. בעלי שתי קרניים קטנות בראשיהם וחוש שישי. כוח טלקניזם, שמתבטא בארבע או יותר ידיים בילתי ניראות לעין(לא מזויינת), אשר יכולת לעשות הכול כמו יד קשה מאבן רגילה.^^”. לוסי היא דיקלונוס מסוכן שמצליח ליברוח. כמו כול דיקלואונוס, היא נולדה כדי להשמיד את האנושות. לבסוף הוא נוראה בראש אך לא מת. לוסי מעבדת את ההכרה. כאשר מוצאים אותה קוטה ובת דודתו, יוקה. הם מטפלים בה בביתו החדש והיא הופכת לבת משפחה שלהם. אומנם, לוסי, הצד הרע של ניו. עדיין חי ובועט.
דעה אישית:
מוזיקה: 9/10 מה לעשות שאת שיר הסיום לא הכי חיבבתיXD ואת זה שהם כול פרק עושים לפחות פעם אחת את שיר הפתיחה. כן, כן הוא מדהים!!! אבל כמה אפשר?!
דמיות: 9/10 זה בגלל שהאופי של לוסי גאוני ושל קוטה מפגר, ההבדל הגדול שאפשר ליראות בקלות…עושה את זה ו…אני לא סובל את יוקה!!! תמותי!!! למה לא את?! למה!!!…אהמ^^”
אנימציה וציור: 9/10 ראיתי בHD והיו קצת פאקים…כמו השאלה הגדולה שלי, למה לקוטה יש עיניים בגודל של שני ראשים והוא ניראה כמו בבלז, מפאוור פף גירלז. אך ללוסי יש עיניים נורמאליות ובעצם כימעט לכולם יש! זה מטריף!! את הגופות וחלקי הגוף המיתפוצצים רואים בידיוק מושלם^^
עלילה: 10/10 אם יש דבר כזה מושלם, זה, זה. אפילו הסוף…שלא כולם יואהבו, אני הבנתי את הפואנטה שלו, זה כדי שנמשיך לחשוב על הסידרה ולא נישכח אותה. אז שניראה פיגר נגיד, אה! זה מאלפן לייד!! ראיתי את זה, זה עם הסוף ש…P:
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.