Hana Yori Dango

0 302
תודה רבה ל: BAKEMONOCHAN


שם מנגה: ( Hana Yori Dango ( 花より男子
שמות אלטרנטיבים: Boys over Flowers
Dumplings over Flowers
Hanadan – קיצור השם.
מנגאקה: Kamio Youko
מספר ווליומים: 37
ז’אנרים: דרמה, קומדיה, רומנטיקה, שוג’ו, slice of life
סטאטוס: גמורה
שנת יציאה: 1992 עד 2008
מגבלת גיל: אם חייבים אז אולי 12 ומעלה בגלל שיש התייחסות ליחסי מין (למרות שלא רואים שום דבר) ויש לפעמים תיאורים של פציעות ואלימות (בעיקר של טסוקאסה > >” ).

סיקור מנגה:
מאקינו טסוקושי (Makino Tsukushi) היא נערה רגילה ממעמד הפועלים שנשלחת על ידי הוריה לבית ספר תיכון פרטי לבני עשירים בשם Eitoku כדי שתוכל למצוא חתן עשיר שיפתור אותם מכל צרותיהם הכלכליות (ויש להם…והרבה כאלה).
מאקינו מעדיפה לשמור על פרופיל נמוך במשך שהותה בתיכון,היא שונאת את התלמידים המתנשאים בבית ספרה שהדברים היחידים שמעניינים אותם הם כסף מותגים יקרים וחופשות בחו”ל.היא שונאת במיוחד את החבורה שנקראת F4 ואת ארבעת חבריה,בהם השנוא עליה ביותר הוא המנהיג האלים וחם המזג-והבן של אחת המשפחות העשירות והחזקות ביותר בכל יפן:דומיוג’י טסוקאסה (Doumyoji Tsukasa).
אבל החיים של טסוקושי וחבורת ה F4 מסתבכים אחד בשני כאשר טסוקושי מוצאת את “התג האדום” בלוקר שלה – אחרי שהכעיסה את דומיוג’י כשהגנה על חברתה מולו.
טסוקושי מחליטה לעמוד על שלה ולא להיכנע להצקות ולהטרדות שבאות בעקבות זה שיתר התלמידים באייטוקו מגלים שהיא קיבלה את התג האדום, אפילו למורים אין מה לעשות נגד הF4 בגלל שאביו של טסוקאסה הוא אחד התורמים החשובים של בית הספר.
אבל אופייה החזק של טסוקושי בעצם גורם לטסוקאסה…להתאהב בה ♥ ?!
מה יקרה? האם טסוקושי תתאהב גם היא בטסוקאסה או שמה יהיה זה האנזוואה רוי (Hanazawa Rui),חבר אחר בF4, שבו היא תתאהב?
את כל זה תוכלו לגלות רק אם תקראו את המנגה!~ D:<
העקשנות שמופיעה גם אצל מאקינו וגם אצל דומיוג’י גורמת להם להיות דומים מאוד אחד לשני,אבל האופן שבו הם גדלו וחונכו הוא שונה-מה שגורם להמון אי הבנות (מצחיקות לפעמים).
*חשוב להזכיר: לכל אחד מהF4 יש אופי שונה וקאמיו-סנסיי מצליחה להעביר את זה מאוד טוב במנגה.
טסוקאסה הוא המנהיג הכריזמטי והאלים של ה F4.
האנאזווה רוי הוא הבישי השקט והמסתורי.
אקירה וסוג’ירו(נישיקאדו) הם צמד רודפי השמלות~ אקירה מעדיף נשים מבוגרות (ויש לזה גם סיבה~אבל זה ספוילר,לסוג’ירו לא אכפת עם מי הוא מבלה ומחליף בחורות כמעט כל יום.
יש עוד דמויות שנוספות אחר כך אבל זה כבר יותר מידי~

דעה אישית על מנגה:
ציור: 9 מתוך 10 וזה רק בגלל שבהתחלה הציורים מוזרים כאלה,אבל ככל שהמנגה נמשכת הסגנון של קאמיו-סנסיי משתפר בלי שתשימו לב אפילו.
עלילה: 10 מתוך 10 העלילה מאוד מעניינת ומותחת,וגם מראה את סגנון החיים של הילדים העשירים בטוקיו,שלרוב הוא לא מוכר כל כך.
דמויות: 10 מתוך 10 כל הדמויות מתפתחות לכיוונים שונים ולכל אחת יש את האישיות שלה והבעיות שלה,היוצרת גם עוזרת להבין את דמויות המשנה יותר בעזרת Oneshots מנקודות המבט שלהם,שמסבירות גם על העבר שלהם.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.