ההשקה הרשמית – Japanese Lagoon

0 231

נכתב ע”י חתוכה קון

Japanese Lagoon
ההשקה הרשמית

ישראטקו מאז ומעולם היה אתר אנימה בפני עצמו, שמרכז בתוכו תכני אנימה ומנגה, מפיץ כתבות על עולם האנימה הישראלי והכלל עולמי ומחבר בין כול האוטאקואים בישראטקו (טוב, נו.. חלק מהם). אחרי שהגרסה החדשה של ישראטקו הוקמה, האתר יפסיק להכיל בתוכו סיקורי אנימה ומנגה באופן קבוע. Japanese Lagoon הוא אתר חדש שהוקם כדי לרכז בתוכו עשרות סיקורים וביקורות על העולם היפני שכולנו אוהבים, הוא ינוהל על ידינו (עדי חתוכה ואופיר אבן צור- חתוכה קון ו-Anime Master). אנחנו נפיץ בתוכו את כול התוכן שאנחנו יכולים להפיק, בדיוק כמו שאתם תעשו בישראטקו (ובסופו של דבר, גם אצלנו).

מדיי שבוע, יגיעו לאתר שלנו כמה סיקורים של אופיר וביקורות שלי, אנחנו נתנהל כמו הבלוג של רם (המוכשר שלנו שלא ניתן אותו!), רק שהוא יהיה יותר של ישראטקו (וגם.. העובדה שהוא יכיל גם סיקורים). מפה, הבמה היא שלכם. אני כמובן אמשיך לנהל ולעדכן בשבילכם בישראטקו, ביתנו האהוב, ואתם תמשיכו להכין עבור ישראטקו ביקורות, סיקורים, כתבות, תחרויות ועוד דברים לתוך הפורום, ואנחנו נקבל באהבה.

כול שבוע, תתפרסמנה כתבות על הדברים האחרונים שפורסמו בפורום, הכתבה הזו תתפרסם גם בלגונה היפנית, ובכול שבוע, הסיקור/ הכתבה/ הביקורת (שקשורים כמובן לאנימה, מנגה ויפן) הטובים ביותר יתפרסמו בלגונה היפנית.

היכנסו עכשיו, תעיינו, תביטו, תדפדפו, תציצו (ותירשמו, כדי להגיב) ללגונה היפנית, עולם שלם מחכה לכם שם. www.isrataku.com/JapaneseLagoon/

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.