0 440
קרדיט ל-TsUNaMy WaVe
http://myanimelist.net/images/anime/1/953.jpg
Jyu Oh Sei
שם:
ג’יו הו סיי.
ז’אנר:
דרמה, מדע בדיוני, עתידני, הרפתקאות.
מספר פרקים:
11
סוג:
TV
מצב:
סיים לצאת
תקציר:
בתקופה עתידנית, כשאנשים כבר לא גרים על כדור הארץ (מכיוון שהוכרז כלא ראוי למחיה) אלא גרים במעבורת חלל גדולה, יש שני תאומים זהים בעלי תכונות די יוצאות דופן. שיער לבן, עיניים כחולות ועור בהיר. שמם הוא טור (Thor) וראי (Rai). טור וראי לא היו מפורסמים רק בגלל מראם החיצוני, גם הוריהם היו מדענים שעובדים על מחקרים חשובים וחשאיים ביותר.
יום אחד, כשטור וראי חוזרים לביתם, הם מוצאים את הוריהם מתים כשבאזור נראים סימני מאבק. התאומים נלחצו מאוד, וניסו להמלט, אך נתפסו על ידי אלה שרצחו את הוריהם. מתברר שאלה היו המעסיקים של הוריהם שחשבו שהוריהם בוגדים בשליט ובמערכת של המעבורת.
טור וראי נזרקים בכוכב כימרה (Chimera) כשכל מה שיש להם זהו פגיון לייזר קטן ושק קטן מסריח מאוד. במהרה טור וראי מגלים שבכוכב כימרה הצמחים הם השולטים, והם הרבה יותר מפותחים מצמחים רגילים, וצריך ללמוד להסתדר איתם אם לא רוצים למות.
טור וראי הם לא בני האדם היחידים על הכוכב. יש עוד חבורות של גברים ונשים שחיים בנפרד, ולכל אחת שטח משלה וחוקים משלה. כדי לחיות חייבים להשתייך לחבורה מסוימת, וצריך להחזיק טוב טוב בראש את הסיסמא – החזק שורד.
טור וראי מלאים בשאלות, מנסים למצוא דרך לצאת מן הכוכב, בלי להסתבך בעניינים המקומיים יותר מדי, אך כימרה הוא לא כוכב כזה פשוט.
דעה אישית:
אני ממש אהבתי O: אני זוכרת שבחרתי ת’אנימה בהתחלה בלי לדעת עליה כלום רק כי היא התחיל בJ.. כי אז לא הכרתי הרבה בJ לול מסתבר שעשיתי אחלה החלטה.
יש עלילה, יש דמויות, זה לא נמתח, וזה לא משעמם D:
אנימציה:
וואי לא סבלתי את האפים >.< הם היו ממש מכוערים זה הוריד הרבה.. אבל בגדול הלך די חלק.
עלילה:
אנימת השרדות.. זה לא נדוש עד כדי כך, אבל זה מגניב כשזה לא נמתח ומראים דברים חשובים באמת~
OST:
אומג השיר פתיחה פשוט שולט @.@ הסיום קצת חופר והמנגינות הרגילות מתאימות ^^
דמויות:
לא ממש אהבתי את סאדו.. הוא די עיצבן ‘תי >.< טור ככה ככה כזה :ם אבל טיז שולטת *~* וגם שאר הדמויות בסדרה תרמו מאוד לעלילה.
הנאה:
אני ממש נהנתי לראות.. אנימת הישרדות של נמתחת על מלא פרקים ^O^ את הפרק הראשון אני זוכרת שראיתי, ואז בערך איזה חודשיים אחרי עשיתי חרישה על שאר הפרקים XD איזה מוזרה אני לול
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.