0 473

קרדיט ל-Miku Hatsune

 

http://img69.imageshack.us/img69/7073/58b940bba2438b0b0cca42d.jpg

 

לפני התקציר, הסבר קצר:

Kanon 2006 – הוא רימייק לסדרה kanon. אומנם אנחנו מכירים רימייקים לא מוצלחים במיוחד, אבל זה שיפור דרסטי לעומת “קאנון” הרגיל. קודם כל שיפור בגראפיקה וכמובן גם בעלילה. בסדרה “קאנון” המקורית ישנם רק 13 פרקים וברימייק יש 24 ולכן יש יותר מידע על הדמויות וגם כל הדברים מובנים ולא דברים שצצים משום מקום.

הסדרה מבוססת על משחק מחשב אשר בעקבותיו נכתבה מנגה קצרה ואז יצאה הסדרה הראשונה בשנת 2002, ולאחר מכן הרימייק בשנת 2006.

יוצרי הסדרה יצרו גם את הסדרות: air, clannad, haruhi suzumiya no yuutsu.

 

על מנת להמחיש את השיפור בגראפיקה הנה אותה תמונה משתי הגרסאות:

קאנון (מקור)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/40/Nayuki_Toei.jpg

קאנון 2006 (רימייק)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/1/12/Nayuki_Kyoto.jpg

 

תקציר העלילה:

הסיפור של קאנון הוא על קבוצה של 5 בנות אשר מה שמחבר אותן הוא בחור אחד. יואיצ’י איזאווה (Yuichi Aizawa) הוא תלמיד שנה שניה בבית ספר תיכון אשר בעיר ילדותו, שאליה חוזר לאחר 7 שנים שלא היה בה. הסיפור מתחיל כאשר יואיצ’י מגיע לעיר אשר הוא מאוד מנותק ממנה ומהתושבים בה. בחזרתו הוא מחליט שהוא ישאר אצל בת דודתו, נאיוקי מינאסה (Nayuki Minase), ואמא שלה, אקיקו (Akiko). בעקבות ההעדרות הממושכת שלו, יואיצ’י שוכח כמעט הכל חוץ מפרטים קטנים על דברים שקרו לפני 7 שנים ועכשיו הוא צריך להזכר בכל הדברים אשר הוא השאיר מאחור. נאיוקי בהתחלה מנסה שוב ושוב לרענן את זכרונו, אך ללא הצלחה. לאורך הסיפור, כשהוא לומד על דברים מוזרים בעיר, הוא מצליח להזכר על דברים שקרו לפני 7 שנים.

יום לאחר חזרתו לעיר, הוא יוצא עם נאיוקי שתראה לו את הסביבה. נאיוקי נזכרת שהיא צריכה לקנות דברים לארוחת ערב, אבל יואיצ’י מסרב להכנס איתה לחנות, ביכוח שהוא בוודאי ילך לאיבוד. רגע לאחר שנאיוקי נכנסת לחנות ועוזבת אותו שימתין בצד הרחוב, ילדה מוזרה ששמה איו טסוקימיה (Ayu Tsukimiya) נתקלת בו כשהיא מזהירה את האנשים בדרך בזמן שהיא רצה. לאחר ההתעוששות, היא לוקחת אותו איתה לתוך בית קפה קטן ומתוודאת בפניו שהיא גנבה שקית עם טאייאקי אחרי שהמוכר הפחיד אותה משום מה לפני שהייתה לה הזדמנות לשלם משום שחיפשה את הארנק שלה. יואיצ’י מושך אותה חזרה למוכר, שניהם מתנצלים על הצרות, וסולחים לאיו D=. הם מחליטים להפגש שוב ביום למחרת ואיו רצה לדרכה. במהלך העלילה איו מתחילה לחפש משהו יקר שאבד לה, אך אינה יודעת מה הוא והיכן.

כמה ימים לאחר מכן בעיר, יואיצ’י פוגש ילדה ששמה מאקוטו סאוואטארי (Makoto Sawatari) אשר איבדה את זכרונה, אך עדיין זוכרת שהיא נוטרת טינה כלפיו מהפעם האחרונה שהוא היה בעיר. לאחר שהיא מתעלפת  ברחוב, הוא לוקח אותה לבית שלו ולומד על מצבה. אקיקיו נותנת לה אישור לגור איתם, אשר דבר זה נגד התוכנית של יואיצ’י לשלוח אותה למשטרה שיחפשו לאן היא שייכת.

ילדה נוספת אשר מחוברת לעברו של יואיצ’י היא מאי קאוואסומי (Mai Kawasumi), תלמידה שנה שלשית בבית הספר שלו. היא לוקחת על עצמה להלחם ולהביס שדים בלילה בבית הספר בזמן שהוא ריק. כתוצאה מכך, היא בדרך כלל מואשמת בתאונות משום שהיא אף פעם לא מכחישה אותם, משום שאפילו אם היא תגיד משהו היא יודעת שאף אחד לא יאמין לה.

יואיצ’י באותו הזמן פוגש ילדה חמישית ששמה מיסאקה שיאורי (Shiori Misaka), אשר היא סובלת ממחלה לא ברורה מלידה, אשר עושה את גופה חלש ולכן היא אינה מגיעה לבית הספר. יואיצ’י מתחיל לדבר איתה יותר אחרי שהוא מבחין בה בחצר בית הספר שלו. לאחר מכן מתברר שהיא מגיעה לשם כמעט כל יום בכדי לפגוש מישהו יקר לה.

 

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.