מו”מ ללייב אקשן של Paradise Kiss

0 214

חברת “פוקס אינטרנשיונל הפקות” [לא בבעלות דנה אינטרנשיונל ובלי קשר לחברת FOX שהפיקה את הלייב אקשן של דרגון בול] מנהלת מו”מ להפקת סרט לייב אקשן דובר יפנית על-פי המאנגה “Paraside Kissparakissשל איי יאזאווה. המאנגה מספרת על תלמידת תיכון בשם יוקארי שמתגלה בידי קבוצת אופנה בשם “Paradise Kiss” (איזה צירוף מקרים, בדיוק כמו השם של המאנגה). תלמידי הקבוצה הופכים את יוקארי, שמאסה בחיים שלה ובהדיקות של אמה, לדוגמנית.

סדרת אנימה בת 12 פרקים הופקה ל-Paradise Kiss (או ParaKiss כפי שהמעריצים מכנים) בידי סטודיו MADHOUSE ב-2005. המאנגה עצמה היא סמי-סיקוול למאנגה אחרת: “Neighborhood Story”, גם לה הופקה סדרת אנימה (בת 50 פרקים וסרט בן חצי שעה), כאשר דמויות מ-ParaKiss מוצגות תחילה ב-Neighborhood Story. לפי נתוני המכירות, פלא שלייב אקשן כזה לא הוכרז הרבה קודם: מעל 6 מיליון עותקים נמכרו ב-5 ווליומים, כאשר בנוסף לכך היא תורגמה לעשר שפות. TOKYOPOP הפיצה את המאנגה בארה”ב ב-2001.

זאת לא הפעם הראשונה שאיי יאזאווה זוכה לראות לייב אקשן מבוסס על יצירה שלה. יאזאווה כותבת את המאנגה “NANA” בעקבותיה הופקה סדרת אנימה (אף היא של MADHOUSE) ושני סרטי לייב אקשן מצליחים.  פוקס אינטרשמארוך עובדת עם חברת ההפקות היפנית IMJ על-מנת להפיק סרטים בתקציב משוער של כ-3-4 מיליון דולר. עוד מפיקה פוקס בימים אלה גרסת לייב אקשן לסרט המצליח Sideways מ-2004, עם רינקו קיקוצ’י בתפקיד הראשי (The Sky Crawlers).

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.