מפגש רב קהילתי – Yar-con

0 468
altשם המפגש: יאר-קון
מיקום: פארק הירקון
מארגנים:
תאריך: 12.02.2009
שעה: מהבוקר

לפרטים נוספים לחץ על “קרא עוד

שם המפגש: יאר-קון
מיקום: פארק הירקון
מארגנים:

תאריך: 12.02.2009
שעה: משעות הבוקר עד הערב (כל אחד מגיע מתי שנוח לו)
דרכי הגעה: המפגש יתקיים בפארק הירקון, מרחק הליכה מתחנת הרכבת תל-אביב האוניברסיטה, מרכז הירידים. כמו כן, מגיעים למקום גם קווי האוטובוס (דן): 21,27,28,47,48,113
alt
לדיון בפורמים בישראטאקו לגבי המפגש
מידע נוסף:
“טוב אז ככה, היר-קון הוא מפגש כמו פעם.
אולי אפשר להתבלבל ולחשוב שזה כנס, בגלל “קון” בשם, אבל זה רק משהו שהחלטנו עליו בשביל ההומור.
אין פה שום דימיון לכנס – לא מחיר כניסה, לא תור קניית כרטיסים באורך הגלות, לא דוכן הרשמה לאמא”י, לא פינת משחקי וידאו, לא חדרי הרצאות וסדנאות, לא חדרי הקרנות, לא שום דבר מאלה!
המטרה של המפגש הזה הוא להיות מפגש כמו בימים של לפני הכנסים. מפגש קהילתי נטו, של המון המון חברים עם תחום עניין משותף (אנימה, מנגה ויתר הדברים שמזוהים איתם) שנפגשים ביחד בדשא של פארק הירקון, עם מי האגם ה”צלולים”, ונהנים מהחברה אחד של השני.
בעבר המפגשים האלה היו נורא מהנים, וגם המפגש הזה יהיה בדיוק מה שאתם תעשו ממנו!

מי שרוצה לבוא עם קוספליי, כמובן מוזמן לעשות זאת, ואנחנו אפילו רוצים לעודד אתכם לבוא עם קוספליי, אז החלטנו לערוך תחרות קטנה.
לא תהיה תחרות כמו בכנסים, עם שיפוט ומועמדים שעולים לבמה, אלא אנחנו נחליט, בנוסף להתייעצות עם באי המפגש, מי צריכים להיות הזוכים, וכנראה גם נחלק פרסים לזוכים המאושרים.
(יהיו בין 1 ל-3 זוכים, בהתאם לכמות האנשים שיבואו עם קוספליי).
אתם יותר ממוזמנים למחזר קוספליים שעשיתם בעבר והייתם רוצים להשתמש בהם שוב, או להשתמש בקוספליים שהכנתם, אבל חשבתם שהם פשוטים מדי בשביל כנס, או מה שנקרא אצל חלקנו “קוספליי ארון”.

בגלל שהמפגש הוא ביום לימודים, ויש בינינו גם אנשים עובדים וחיילים, אתם מוזמנים להתחיל להגיע בשעות אחר הצהרים (אנחנו ממליצים לכם לתאם עם חבריכם), ולהשאר עד איזה שעה שאתם חפצים.

בנוגע לשאלה שעלתה על מזון, שוב, זה לא כנס ואנחנו לא יכולים לארגן חברת קייטרינג. זה מפגש, ואתם אחראים על עצמכם. אתם מוזמנים להביא אוכל לעצמכם או כיבוד לכל החברים, ואם אתם רוצים, אתם יכולים לקנות בחנויות שבפארק וקירבתו.

בקשר ליום הבחירות, נכון לעכשיו אנחנו מתכוונים להשאיר את המפגש בתאריך המקורי שלו, ה-12 בפברואר, אבל אין כל מניעה שבסופו של דבר נעביר אותו. כמובן שנודיע!

בנוגע לפרסום המפגש, בינתיים אנחנו מעבירים את זה מפה לאוזן ועם פרסום מינימלי, אבל כשיתקרב המועד נכתוב הודעות בכל הקהילות שידועות לנו.

כמובן שאתם מוזמנים לפרסם את המפגש בעצמכם!

alt
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.