הוכרז סרט חדש ל-Ghost in the Shell

פרויקט ה-OVA החדש “Ghost in the Shell Arise” מסתיים השבוע לאחר שהפרק הרביעי (והאחרון) יעלה ביפן. בו בעת, מוכרז באתר האינטרנט הרשמי כי סרט חדש יעלה למסכים ביפן בשנה הבאה.

*זהירות: כאב ראש לפניך*

“Ghost in the Shell” החלה את דרכה ב-1989 כסדרת מנגה, אך היא מפורסמת יותר בזכות הסרט של מאמורו אושי מ-1995. נאמר על הסרט כי הוא השפיע על טרילוגיית המטריקס ופתח את עולם האנימה לקהל המערבי. סדרת אנימה, “Ghost in the Shell: Stand Alone Complex”, עלתה לשידור ב-2002. ‘SAC’, עונת ההמשך והסרט הנלווה אליהן מתרחשים ביקום אחר מזה של הסרט המקורי, אך ב-2004 חזר מאמורו אושי לביים את “Ghost in the Shell 2: Innocence”, סרט ההמשך לגרסה המקורית שלו. אם המצב לא מבלבל מספיק, יקום שלישי לסדרה נולד בשנה שעברה: “Arise”, אותו פרויקט OVA בן ארבעה פרקים שמסתיים השבוע.

ההכרזה על הסרט החדש מותירה את המעריצים עם שאלה מאוד חשובה: לאיזה עולם הוא ישתייך? רוב הסיכויים כי זהו סרט שקשור בדרך זו או אחרת ל-‘Arise’. אך כמו ש-‘Innocence’ שוחרר בזמן ש-‘SAC’ עוד שודרה, קיימת אפשרות שהפרויקט החדש ישלים טרילוגיה לשני סרטיו של מאמורו אושי (הלוואי, הלוואי, הלוואי). אפשרות שלישית – ופחות ריאלית – היא שהסרט לא קשור לאף אחת מהגרסאות הקודמות, מה שיפתח יקום רביעי (מה זה פה, מארבל?). מה שבטוח: ל-Stand Alone Complex זה לא קשור…

נראה לי.

טוב, יש לי כאב ראש. נעדכן כשיהיו התפתחויות.

Rate this post
ghost in the shell
תגובות (0)
הוסף תגובה