המנגה Suki Desu Suzuki-kun!! תעובד לאנימת DVD

0 285

נכתב ע”י תאיר.

על מנגות של גו איקיאמאדה (Go Ikeyamada) שמעתם? אם אתם חובבי שוג’ו וסמאט מחובתכם להכיר. כנראה שתהיה לכם סיבה טובה לשמוח כי במגזין השוג’ו Sho-Comi הכריזו על עיבוד הסדרה לאנימה.

s1

בגיליון האחרון של Sho-Comi הוכרז על עיבוד המנגה !!Suki Desu Suzuki-kun לאנימת DVD שתצורף, במארז מיוחד, לגיליון הבא שיפורסם ב-18 לדצמבר. המארז המצורף יהווה עיבוד לפרקיה הראשונים של המנגה האחרונה של מנגקת הסמאט המפורסמת.

עלילת המנגה עוקבת אחר ארבעה חברים לכיתה שהתחלו את לימודיהם בתיכון זה עתה. ביום הראשון ללימודים, נער בשם היקארו סוזוקי (Hikaru Suzuki) פוגש בנערה מוכשרת העונה לשם סאיאקה (Sayaka) כשהיא מבצעת כמה משורותיה בדרמה שבה היא משחקת. על גג בית הספר, הוא התאהב ממבט ראשון. בזמן שאהבתו של היקארו כלפי סאיאקה הולכת וגוברת, חברתו מימים עברו – צ’יהירו (Chihiro), מתאהבת בו בעצמה. וכדי לגרום לעניין להפוך למסובך יותר, נער נוסף בשם שינובו סוזוקי (Shinobu Suzuki) מתאהב בצ’יהירו ויוצר סיפור אהבה מסובך לחלוטין.

המנגה החלה להתפרסם ב-Sho-Comi החל משנה שעברה והווליום השישי שלה עתיד לצאת למכירה בחודש הבא (ביפן). בנוסף לעיבוד המנגה הספציפית הזו, ב-DVD תוכלו למצוא גם מידע על הנובלות ההמשכיות של הסדרה, קטע קצר על איך יצרו את האנימה וקטעי “מאחורי הקלעים”.
——
תכלס, עד שזה יגיע לארץ או לאינטרנט… אלוהים גדול. למרות שלא הבנתי מה קטע עם ה-“DVD Anime”~ זו לא תהיה אנימה רגילה זה בטוח, ניחא D;

הא, ד”א, אין שום סיבה לצרוח לאמא שפלש חודר להנהלה של ישראטאקו. שמי בישראל תאיר (טוב, הוא תאיר גם באנגליה וגרמניה וצרפת ו… טוב עזבו) ואתם תאלצו לסבול אותי מעכשיו כחלק מהצוות החדש של האתר 3> בואהאעאהאעהה, מסכנים :hehee:

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.