ברוכים הבאים לישראטאקו – הדור הבא

0 328
חודשים רבים עמלו טובי המוחות, המעצבים, המדענים, מובילי הדרך והמנהיגים כדי להביא לכם את המהפכה הגדולה לה ציפיתם מכל. אבל הם נכשלו, אז במקום זה תקבלו את ישראטאקו בגרסא החדשה. בניגוד לשינוי הקודם, בו הוחלף העיצוב ונוספו ממשקים ופיצ’רים מגניבים, הפעם מדובר במשהו חדש לחלוטין. המערכת כולה הוחלפה באחת משודרגת יותר, זאת כדי שחווית הגלישה בישראטאקו תהפוך בשעה טובה לזורמת.


כראוי להחלפת מערכת, בלית ברירה מתחילים מאפס. זה טוב עבור כל אלה שהצטרפו מאוחר ורוצים להתחיל באופן שווה עם השאר, טוב קצת פחות עבור כל השאר שצריכים לפתוח משתמש חדש. אבל תאמינו לי שזה שווה הכל, ותוך שבועות ספורים תתמכרו לכל ההיצע שיש לישראטאקו החדשה לתת לכם. ולמרימי הגבות שביניכם, מה באמת יש לאתר החדש לתת לכם ששווה את כל ההתחלה החדשה הזאת? ובכן:

– מערכת משתמשים חדשה
– אפשרות יצירת קבוצות
– בלוגים
– העלאת תמונות בצורה נוחה
– לוח אירועים
– מערכת מוזיקה שמיעת שירים אונליין
– מהירות!


ואלה רק חלק מהדברים. אם תגלשו באתר תגלו תוספים קטנים ומדליקים שתתמכרו אליהם במהירות ותתהו איפה הם היו כל החיים שלכם. כל זאת כמובן למענכם, ולמענכם בלבד. ישראטאקו מאז הקמתה חרטה על דגלה פעילות למען הקהילה, תרומה למען לקהילה, פיתוח למען הקהילה וטרור. למען הקהילה כמובן. מלבד תוכן חדשותי, ביקורות וכתבות, הדגש העיקרי שלנו הוא טיפוח קבוצות פאנסאבס – בין אם הן שייכות לנו ובין אם לאו – זאת כדי שלקהילה הישראלית יהיה בית חם ומרוכז עבור הפאנסאבינג הישראלי.


בשנה האחרונה ישראטאקו נעשתה מעורבת יותר בתחום הקהילתי הרחב. הפסטיבל (שאת הדעות החלוקות עליו נשאיר בצד) היה פרויקט ראשון מתוך שלל רעיונות עם תכנית מתאר הרבה יותר מושקעת, תהיו בטוחים שזה יהיה שווה את זה.


צוות האתר פועל למענכם 4/4 (4 ימים בשבוע, 4 שעות). זה הזמן להודות ליוני כץ ולהב חדד שהאתר החדש לא היה עולה בזכותם. צוות הכתבים של האתר ימשיך לפעול במתכונת נוחה יותר גם פה (ויטלי, שלוגי, יוני פינקלישטיין) וגם אני אשתדל להמשיך בתפקיד ניהול, עריכה וכתיבה עד כמה שאוכל.

ולסיום, זכרו שאנחנו מעל הכל פורטל. פורטל עם קהילה מגובשת, ועם תחביב משותף – אנימה ומאנגה. ישראטאקו תמיד פתחה את שעריה לכולם – מהפרופסורים שנושמים את יפן ועד הצוציק בן ה-9 שצופה בנארוטו ובליץ’ בלבד. בלי הפליה ועם שוויון מלא לכולם הצלחנו להגיע לאן שאנחנו היום, ועדיין יש לאן לשאוף. סובלנות הדדית היא משהו שנדרש מכל אחד מאיתנו, גם אם הדבר לא תמיד מוצא חן בעיני כולם. יש זמן ומקום להביע כל דבר בעיתו, וכל ההחלטות שבסופו של דבר יגובשו יהיו בצוות – כי אין “אני” בישראטאקו.
גלישה מהנה, כל המתגעגעים לפורטל הישן מוזמנים להיכנס לארכיון ולשוטט בו בכל זמן נתון.
רם קיץ, אחיכם

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.