גם הארוהי פורחת באפריל [עודכן]

0 254
זוכרים את העידכון האחרון על העונה החדשה של סוזומיה הארוהי? גם אם לא זה בסדר, שום דבר חדש עוד לא ראינו חוץ מהבטחות נוספות שאנחנו כבר רגילים לשמוע גם ככה מהפוליטקאיים הישראלים.
 
newtype-cover-haruhi
Kyoto Animation, שבין הכותרים הגדולים שלה נמצא את קלאנד, קאנון, לאקי סטאר וכמובן המלונכוליה של סוזומיה הארוהי, דוחפת רמזים קטנים פה ושם בנוגע לעונה החדשה של המלונכוליה של סוזומיה הארוהי עוד מאז סיומה של העונה הראשונה. בתחילת הדרך הובטחה לנו עונה שנייה שמעולם לא זכינו לראות, כולל טריילר מוזר בן 15 שניות עד לא מזמן והארוהי ארוכת השיער. האם הגענו לרגע האמת? או שמכבי אש וכוחות ההצלה ימהרו למשרדי החברה באפריל הקרוב?

הגיליון האחרון של NewType חושף בפנינו את תאריך שידור הסדרה במילים הבאות: “שידורי האנימה מתוכננים לאפריל(4)”על פי שער הגיליון, האנימה תבוסס על הנובל המקורי ולא על פרי דמיונם של המפיקים. כמו כן האתר ניקו-ניקו העלה פרסומת לעונה החדשה, שבה יכולים לצפות רק משתמשים רשומים.

הגיליון כמובן לא שוכח את הפרדויה שעליה דיווחנו לא מזמן“המלונכוליה של סוזומיה הארוהי-צ’אן” שאומצה לסדרה התושק ביוטוב בעוד 10 ימים.
 
בואו נקווה שהפעם לא מדובר בבדיחה גרועה, כי מעריצי הסדרה מפתחים ציפיות כה גבוהות שאני לא מסוגל אפילו לתאר מה יקרה אם ההבטחה לא תמומש.

עדכון [04/02]:
רם קיץ
כנראה שתיאלצו לחכות עוד קצת, שכן הסדרה של הארוהי שתשודר באפריל היא שידור חוזר בלבד,  כך התברר היום במגזין של קאדוקאווה שוטאן, ולא הסדרה חדשה כפי שנחשד. אז עד מתי עוד ניאלץ לחכות? לא ידוע. אבל קחו בחשבון שככל שנחכה יותר זמן, הסיכויים שהפקת הסדרה החדשה תהיה איכותית יותר מקודמתה רק גדלים.

 
Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.