שיתוף פעולה בין אניבום הישראלית ליפן

0 290

אחד ממיזמי האינטרנט היותר פופולריים שיצאו מישראל היא אניבּום [Aniboom], אותה ייסד מנכ”ל קשת לשעבר אורי שנער. ניתן להעלות לאניבום סרטוני אנימציה מקצועיים, ותאמינו לי שיש לא מעט סרטונים מקוריים…ובשפע. ובכן השבוע נחתמו שני הסכמים מתבקשים למדי בין אניבּום לגופים מיפן. הידד! אבל זה לא מה שאתם חושבים. ההסכם הראשון הוא עם YAHOO!DOGA המיועדת להפצת אנימציות מקצועיות, בה אניבום הולכת לפרסם את תכניה. כמו כן יופץ התוכן דרך מפעיל הסלולר השלישי בגודלו ביפן – SOFTBANK.

שיתוף פעולה שני, קצת יותר קורץ עבורכם, הוא עם ניקוניקו. או ליתר דיוק עם Dwango המפעילה את פורטל הוידיאו ניקוניקו בו למעלה מ-10 מיליון משתמשים רשומים (יש לישראטאקו לאן לשאוף, הא). במסגרת ההסכם תפיץ אניבום 50 אנימציות נבחרות של שלה בניקוניקו. ניקוניקו פתחה לאחרונה 9 ערוצי אנימציה מקצועית, ואניבום היא הספקית הזרה היחידה עד כה. חלק מההסכם כולל הפצת סרטי אנימציה דרך מפעיל הסלולר NTT DOCOMO הגדול ביפן.

לאניבום מספר סדרות מקור, ביניהן Angry Dog, מעלליו של כלב המתוסכל מעבודתו. Snowy the Frostman, פארודיה על סרטי אימה ו-Vast the Nation היורדת על כל הדמויות המצויירות של מותגי המזון האמריקאים. כשנשאל אורי שנער, הגיב “שוק האנימציה היפני הוא שוק האנימציה המפותח ביותר בעולם. ההחלטה האסטרטגית לחדור לשם תתרום גם לנו וגם ליוצרים היפנים. אין ספק כי הסכם כזה יגביר את החשיפה לתכנים המיוצרים באניבום בכמה דרגות”. מגניב.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.