ממשלת יפן מוציאה אנימה חדשה

0 385

אתר האינטרנט של מערכת חבר המושבעים של ממשלת יפן העלה סרט אנימה קצר בן 22 דקות: “בּוּקוּרָה נוֹ סָאיבּאנין מוֹנוֹגָאטָארי” [סיפור חבר המושבעים שלנו]. החל מחודש יולי, תחל יפן משפטים (נו, בבית משפט) נגד פושעים בשיטת חבר-המושבעים [12 אזרחים שלא מבינים כלום שמחליטים מה גזר הדין] לראשונה מזה 60 שנה. כיוון שמרבית התושבים עוד לא התנסו בשיטת חבר המושבעים, האנימה באה להציג עבורם את השיטה החדשה.

“סיפור חבר המושבעים שלנו” הופק בידי קבוצת TAC וסטודיו Cj, ומציג התאהבות חד-צדדית של תלמיד תיכון בנערה, תוך כדי דיון בשיטה החדשה. בין המדובבים ניתן למצוא את מינאמי טאקאיימה (קונאן מ-“Detective Conan”, קיקי מ”שירות המשלוחים של קיקי”), דאייסוקה סאגוצ’י (יוהאיי מ”קלאנאד”) ואקאנו וואטאנאבי (ריטו יוקי מ”To Love-Ru”). מסקרן אתכם גם? צפו בסרט [ללא תרגום] בתוך הידיעה.

לצפייה בסרט היכנסו לתוך הידיעה

our_jury_story

our_jury_story

אתר האינטרנט של מערכת חבר המושבעים של ממשלת יפן העלה סרט אנימה קצר בן 22 דקות: “בּוּקוּרָה נוֹ סָאיבּאנין מוֹנוֹגָאטָארי” [סיפור חבר המושבעים שלנו]. החל מחודש יולי, תחל יפן משפטים (נו, בבית משפט) נגד פושעים בשיטת חבר-המושבעים [נו, 12 אזרחים שלא מבינים כלום שמחליטים מה גזר הדין] לראשונה מזה 60 שנה. כיוון שמרבית התושבים עוד לא התנסו בשיטת חבר המושבעים, האנימה באה להציג עבורם את השיטה החדשה.

“סיפור חבר המושבעים שלנו” הופק בידי קבוצת TAC וסטודיו Cj, ומציג התאהבות חד-צדדית של תלמיד תיכון בנערה, תוך כדי דיון בשיטה החדשה. בין המדובבים ניתן למצוא את מינאמי טאקאיימה (קונאן מ-“Detective Conan”, קיקי מ”שירות המשלוחים של קיקי”), דאייסוקה סאגוצ’י (יוהאיי מ”קלאנאד”) ואקאנו וואטאנאבי (ריטו יוקי מ”To Love-Ru”). מסקרן אתכם גם? צפו בסרט כאן למטה (ב-3 חלקים).

 

{youtube}SOklCEw4QDE{/youtube}
{youtube}eoc3mBuna0c{/youtube}
{youtube}htGc5FwEgrY{/youtube}

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.