עדכונים לגבי… החופש הגדול!!

0 149
החפוש הגדול הגיע!!! לכן מומלץ להתעדכן באירועים הצפויים לנו בתוך הכתבה.
a83148ece65a10191066caf95852903d
מאחר וכולנו אוטאקואים עסוקים מאוד, הנה נושא שאולי יסדר לכם את הראש וימלא לכם עוד קצת את לוח הזמנים הצפוף שלכם. אז תתכוננו לבטל כמה פגישות חשובות שלכם על מנת שתוכלו להגיע לכל האירועים השונים.

האירוע הראשון של החופש היה היום והוא “מפגש חיפה” כמובן. אומנם לא נפתח לגביו עמוד מסודר כמו בדרך כלל, אך כן הייתה ידיעה עליו בעמוד הראשי לתזכורת כמו בדרך כלל. המפגש אכן היה הצלחה ואפשר לקרוא לגביו כבר תגובות.

עכשיו נעבור לרשימת שאר האירועים שמצפים לנו אז כולם להביא עפרונות ועטים, להכין לוחות שנה ויומים ולהתחיל לרשום:
– בתאריך 29.6 מצפה לנו מפגש ישראטאקו בהרצליה שבו גם יתקיימו אודישנים למחזה חדש שיעלה בפורים מבית קבוצה חדשה וקטנה בשם semusical.
– בתאריך 2.7 עומד להתקיים בפעם ה… (מי סופר?!) מסיבת ג’יי פארטי מדהימה בארגונם של אמא”י (למי שיש כרטיס אמא”י יזכה בהנחה קטנה). במסיבה יהייה הדוכן המגניב של עינב עם הכובעים החמודים שלה, ואחד מבעלי כרטיסי אמא”י יזכה בכובע חינם במהלך המסיבה.
– בתאריכים 5.7, 7.7 וגם 9.7 יתקיימו אודישנים נוספים למחזה החדש של semusical.
– לקרת סוף יולי יתקיים מפגש התרמה לכבוד פרוייקט הספריה שיתקיים כמובן בת”א. פרטים נוספים לגביו נודיע בהמשך.
– בתאריך 20.8 יהייה האירוע המרכזי של הקיץ (שהוא כנראה גם יסגור את החופש הגדול) והוא כמובן כנס כאמ”י של אמא”י. בכנס יהייה המחזה של AC, אם יצליח אז גם ה”מייד קפה“, כמובן דוכן “אנימה שופ” עם הרבה מוצרים חדשים (בתקווה שלירון יהייה בארץ ולא יהיו לו מבחנים או עבודה) דוכני התרמה ל”פרוייקט מדור המנגה” וגם למחזה של semusical וכמובן הרבה דוכנים ופעילויות שונות.

אם נשכח איזה אירוע, תאלצו לסלוח להזכיר ויהייה אפשרי להוסיף.
כמובן תזכורת לגבי כל אירוע תגיע בהתאם.

תהנו מהחופש הגדול!!!

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.