הקצרים של טזוקה בארה”ב

0 351

נכתב ע”י רם קיץ

the_astonishing_work_of_tezuka_osamuאוסאמו טזוקה, אבי האנימה והמאנגה כפי שאנו מכירים אותן היום, פרסם ברבות חייו סדרות מאנגה ואנימה רבות, וסרטים קצרים וארוכים כאחד. כעת, הגיע הזמן לחלוק לגאון הדור הזה כבוד גם בארה”ב. חברת Kino Video תפיץ בארה”ב את ה-DVD שייקרא: The Astonishing Work of Tezuka Osamu [העבודות המדהימות של אוסאמו טזוקה] ב-28 לחודש. ה-DVD יעלה כ-29.99$ ויכיל 13 סרטים קצרים של היוצר המנוח, בליווי כתוביות באנגלית. נוסף על כך תכיל הקלטת ראיון בן 18 דקות שנערך עם טזוקה ב-1986, שלוש שנים לפני מותו.

הסרטים הקצרים (הפונים למגוון רחב של גילאים) נעים בתקופות שונות מחייו, החל מ-Tales of the Street Corner ו-Male מ-1962, דרך The Genesis מ-1968 ועד Self Portrait מ-1988. באופן מפתיע כל הסרטים הם משנות ה-60 וה-80, בלי שום סרט בשנות ה-70 (כנראה היה עסוק בדברים אחרים בעשור הזה).

יצירותיו של טזוקה משפיעות על התעשייה גם היום. בהמשך השנה יצא בארה”ב הסרט Astro Boy המבוסס על האנימה שיצר. כותרים פופולריים נוספים פרי מוחו (מתוך אלפי עבודות נוספות) הם Black Jack ו-Kimba the White Lion. ה-DVD הוא חובה עבור מי שרוצה להכיר מקרוב את יצירותיו של אלוהי האנימה והמאנגה, וגם עבור חובבי איכות וקולנוע טוב.

Rate this post
השאר תגובה

המייל שלך לא יפורסם אל דאגה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.